ΕΚΛΟΓΕΣ 2019

Η τεχνολογία στην υπηρεσία του πολίτη (του Αντώνη Μαυρή)

Σίγουρο είναι πως κάθε υποψήφιος έχει ένα όραμα για το πως βλέπει τα πράγματα στον δήμο του. Τα προβλήματα δεν τελειώνουν ποτέ, αλλά και καμιά φορά  είναι υποκειμενικές οι προτεραιότητες.
Εστιάζω λοιπόν στα προβλήματα της καθημερινότητας. Αυτά που σπάνια χρειάζονται έργα, μελέτες, κλπ, αλλά ανοιχτά αυτιά και επαφή με τους πολίτες.

mavris antonis advΕίναι ένα δύσκολο κομμάτι, που πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη βαρύτητα. Οι σχέσεις Δήμου – πολιτών, μπορούν να βελτιωθούν σημαντικά με την αξιοποίηση της σύγχρονης τεχνολογίας. Μετατρέποντας τους πολίτες σε μάτια του δήμου ώστε γρήγορα και εύκολα να ενημερώνουν τον δήμο για προβλήματα και τα στραβά που συναντούν.

caffeine adv2020b

Ας γίνω όμως περισσότερο συγκεκριμένος. Δεν είναι λίγες οι φορές, που περνάμε από κάπου και βλέπουμε σκουπίδια, μια διαρροή νερού, ένα φραγμένο φρεάτιο, μια καμένη λάμπα ή ένα κατεστραμμένο φωτιστικό, ένα εγκαταλελειμμένο όχημα, ένα επικίνδυνο δέντρο, λάδια στον δρόμο, κλπ. Και αυτό μπορεί να συμβαίνει είτε μέσα στον οικιστικό ιστό, είτε σε τοποθεσίες όπου είναι δύσκολο να γίνει συγκεκριμένος κάποιος για το ακριβές σημείο.

Τα πράγματα μπορούν να γίνουν πολύ απλούστερα, με μια εφαρμογή για κινητό τηλέφωνο, όπου ο χρήστης θα μπορεί να τραβήξει φωτογραφίες, να περιγράψει, να επισυνάψει αυτόματα τις συντεταγμένες, από το GPS του τηλεφώνου ή των στοιχείων της φωτογραφίας, 24 ώρες το 24ωρο, χωρίς να ψάχνει τηλέφωνα και υπευθύνους. Εύκολα και γρήγορα.

neratzoulis neo

Το κόστος μιας τέτοιας εφαρμογής, είναι χαμηλό για το πραγματικό όφελος και το θετικό αποτέλεσμα που μπορεί να έχει στην ποιότητα ζωής μας και την εικόνα του δήμου μας.

Αυτό που θέλω να αναδείξω, είναι πως δεν θέλει πάντα κόπο και πολύ χρήμα για να βελτιώσεις και να αναβαθμίσεις τις υπηρεσίες σου προς τον πολίτη. Με απλές, έξυπνες λύσεις, μπορούμε πολύ εύκολα να αντιμετωπίσουμε προβλήματα της καθημερινότητας, που ποτέ (δυστυχώς) δεν θα πάψουν να υπάρχουν όσο και αν προσπαθούμε. Μπορούμε όμως γρήγορα και αποτελεσματικά να τα αντιμετωπίζουμε με την βοήθεια των συμπολιτών ή ακόμα και των επισκεπτών μας.

Σε μια εποχή που όλοι σχεδόν έχουν ένα “έξυπνο” τηλέφωνο η αξιοποίηση της τεχνολογίας μπορεί να βοηθήσει σε πολλούς τομείς και πιστεύω πως οι πολίτες θα αγκαλιάσουν τέτοιες πρωτοβουλίες.
Είμαι βέβαιος, ότι στην αρχή οι πολίτες θα “βομβαρδίσουν” τον δήμο με αναφορές, αλλά σύντομα, έχοντας αντιμετωπίσει τα περισσότερα από τα προβλήματα, θα έχουμε κτίσει μια καλύτερη σχέση επικοινωνίας και εμπιστοσύνης με τους πολίτες, ενώ παράλληλα θα έχουμε έναν πιο όμορφο, λειτουργικό και φιλόξενο δήμο.

Με θετική σκέψη και θετικό πρόσημο στην δράση μας, μπορούμε να πετύχουμε πολλά, αρκεί να το θελήσουμε.


Αντώνης Μαυρής

Υποψήφιος Δημοτικός  Σύμβουλος
Δικαίωμα στην πόλη 
ΜΑΖΙ συνεχίζουμε

CNA Newsroom

Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-
Back to top button