ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ξοδεύουμε έως και 45 ευρώ το μήνα στα online φαρμακεία

Η σταθερή μετατόπιση των καταναλωτών προς τα ηλεκτρονικά φαρμακεία επιβεβαιώθηκε μέσα στο 2020, καθώς σύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα στοιχεία πωλήσεων στους πρώτους έξι μήνες της χρονιάς αυτά παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων κατά 16,9% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.

Η επίδοση αυτή αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία, αν συνυπολογιστεί το γεγονός του ότι τα φαρμακεία –ως φυσικά σημεία πώλησης- παρέμειναν ανοιχτά καθ’όλη τη διάρκεια της καραντίνας, εξυπηρετώντας τη χορήγηση φαρμάκων και μη συνταγογραφούμενων σκευασμάτων, που απαγορεύεται να διατεθούν ηλεκτρονικά.

caffeine adv2020b

Οι καταναλωτές φαίνεται ωστόσο να εξοικειώνονται με τις ηλεκτρονικές παραγγελίες ειδών όπως καλλυντικά, βρεφικά και παραφαρμακευτικά, αφού αυτές ήταν και οι κατηγορίες με την μεγαλύτερη ανάπτυξη πωλήσεων μέσα στο εξάμηνο, αποτελώντας πλέον ένα ευθέως ανταγωνιστικό κλάδο έναντι των «παραδοσιακών» online καταστημάτων πώλησης καλλυντικών.

Σύμφωνα με ανάλυση της Convert Group στο πρώτο μισό του χρόνου οι πωλήσεις των online φαρμακείων ανήλθαν στα 110 εκατ.ευρώ περίπου, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 16,9%. Ωστόσο, τα 70 μεγαλύτερα online φαρμακεία τα οποία δημιουργούν το 50,4% του συνολικού τζίρου της αγοράς, παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων 35% κατά το ίδιο διάστημα.

neratzoulis neo

Αναλύοντας περαιτέρω τις πωλήσεις κατά το μήνα Απρίλιο αυτές αναπτύχθηκαν κατά 80% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019. Σ’αυτό το διάστημα, οι πωλήσεις προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας αυξήθηκαν κατά 85%, άνοδο 50% σημείωσαν οι πωλήσεις συμπληρωμάτων διατροφής-βιταμίνες, με +39% έτρεξαν οι πωλήσεις βρεφικών και παιδικών ειδών ενώ αύξηση 205% κατέγραψαν οι πωλήσεις προϊόντων υγείας, με τις φαρμακευτικές μάσκες να συγκαταλέγονται σε αυτήν την κατηγορία.
Σε ότι αφορά το μέσο καλάθι διαμορφώθηκε στα 45 ευρώ τον Απρίλιο (+4 ευρώ συγκριτικά με τον Απρίλιο του 2019) εμπεριέχοντας κατά μέσο όρο 4,5 τεμάχια (+0,7 συγκριτικά με τον Απρίλιο του 2019).

Πάντως η αύξηση στη ζήτηση προϊόντων από τα online φαρμακεία, οδήγησε τους διαχειριστές τους να συγκρατήσουν τις μεγάλες εκπτώσεις και έτσι η μέση έκπτωση σε όλα τα προϊόντα το πρώτο εξάμηνο του 2020 ήταν 34,9% από 37,2% που ήταν το αντίστοιχο διάστημα το 2019. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η κατηγορία  Υγιεινή Χεριών (σαπούνια και αντισηπτικά) είχε φέτος 14,4 μονάδες μικρότερη έκπτωση σε σχέση με πέρυσι.

CNA Newsroom

Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-
Back to top button