ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Τηλεγνούς»: Συστάθηκε «Τειρεσίας» και για τους πελάτες της κινητής τηλεφωνίας

«Μαύρη λίστα» για τους συνδρομητές – πελάτες που έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές στους παρόχους κινητής τηλεφωνίας δημιουργούν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας. Σε μια προσπάθεια καταγραφής των μόνιμων κακοπληρωτών, οι τέσσερις μεγάλες εταιρείες Cosmote, Cyta, Vodafone και Wind Hellas δημιούργησαν, αφού πρώταν έλαβαν το «πράσινο φως» από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, την εταιρεία εκτίμησης φερεγγυότητας πελατών κινητής τηλεφωνίας Τηλεγνούς.

Η εταιρεία θα κάνει έναρξη εργασιών την ερχόμενη Δευτέρα και η λειτουργία της θα είναι  ανάλογη με αυτή του τραπεζικού «Τειρεσία».

Στα αρχεία της υπηρεσίας Τηλεγνούς θα περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, οι συνδρομητές – πελάτες που οφείλουν ποσό ίσο ή μεγαλύτερο των 200 ευρώ και το οποίο έχει καταστεί ληξιπρόθεσμο για περισσότερο από 90 μέρες, ενώ στη «black list» του Τηλεγνού θα εισέρχονται και όσοι έχουν οποιαδήποτε ληξιπρόθεσμη οφειλή, δεν έχουν πληρώσει κανένα λογαριασμό και επιδιώκουν αποσύνδεση ή μεταφορά σε άλλο δίκτυο μέσω φορητότητας.

Στη πραγματικότητα, οι τέσσερις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας επιχειρούν να βάλουν ένα τέλος στους συστηματικούς μπαταχτσήδες , οι οποίοι αφήνουν «φέσια» στις εταιρείες και στη συνέχεια, εκμεταλλευόμενοι την υπηρεσία φορητότητας αριθμού,ς προχωρούν σε νέες συνδέσεις σε άλλες ανταγωνιστικές εταιρείες. Στις περιπτώσεις αυτές, ο πάροχος δεν μπορεί να εμποδίσει να μεταπηδήσει σε έναν άλλο πάροχο. Ωστόσο, η καταγραφή της συμπεριφοράς του καταναλωτή μπορεί να λειτουργήσει αποτρεπτικά για τους συστηματικούς κακοπληρωτές.

Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας θα συμβουλεύονται την Τηλεγνούς πριν από τη σύναψη σύμβασης με τους νέους πελάτες τους, στο πλαίσιο του προσυμβατικού πιστοληπτικού ελέγχου. Η μόνη πληροφορία που θα μπορούν να αντλήσουν είναι εάν ο συνδρομητής είναι ενταγμένος στην Τηλεγνούς ή όχι και ένα ναι, σε ποια από τις δυο παραπάνω κατηγορίες.

Οι συνδρομητές θα ενημερώνονται εγκαίρως από τον πάροχο τους (π.χ. μέσω λογαριασμού ή επιστολής ή/και γραπτού μηνύματος) για τη δυνατότητα διαβίβασης των δεδομένων τους στην ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ, οπότε και θα τους παρέχεται εύλογη προθεσμία τακτοποίησης των οφειλών τους.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Close