Πέμπτη, 15 Απρ 21
box cafe adv2020
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣούπερ Μάρκετ | Πόσα κέρδισαν οι «ηγέτες» μέσα στην πανδημία

Σούπερ Μάρκετ | Πόσα κέρδισαν οι «ηγέτες» μέσα στην πανδημία

cosmos adv 2021
al dente
drop adv2020
vasilakis
kingeight 2021a
kokolakis adv 2021 3

Είναι οι απόλυτοι πρωταγωνιστές της Covid-19 εποχής αφού με τα απανωτά lockdowns έχουν καταφέρει να μαζέψουν το μεγαλύτερο μέρος της ρευστότητας σε μία κατά τα άλλα τραυματισμένη αγορά. Οι μεγαλύτεροι επιχειρηματίες του οργανωμένου λιανεμπορίου είδαν τα ταμεία τους να γεμίζουν περίπου με 1 δισ. ευρώ περισσότερα σε σχέση με έναν χρόνο πριν, συγκεντρώνοντας συνολικά περίπου 12 δισ. ευρώ το 2020. Μία ανοδική τάση των σούπερ μάρκετ μάλιστα που συνεχίζεται ως και σήμερα, λίγες μέρες πριν συμπληρωθεί ένας χρόνος απ’ την επιβολή του πρώτου lockdown στο λιανεμπόριο (σσ 16/3/2020).

Ωστόσο δεν τα κατάφεραν όλοι το ίδιο με αποτέλεσμα σε έναν κλάδο που ήδη έχει περάσει μία σημαντική φάση συγκέντρωσης να μεγαλώνουν οι διαφορές μεταξύ των «παικτών».

mechanical adv 2021

Τον πρώτο λόγο έχει η μεγαλύτερη αλυσίδα λιανικής της χώρας, Σκλαβενίτης. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες σε εταιρικό επίπεδο οι Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης υπό την καθοδήγηση του Γεράσιμου και της Μαρίας Σκλαβενίτη κατέγραψε το 2020 αύξηση πωλήσεων 19,5%, υπερβαίνοντας τα 3,1 δισ. ευρώ. Σε επίπεδο ομίλου, που περιλαμβάνει τη δραστηριότητα στην Κύπρο, των χονδρικών πωλήσεων μέσω της The Mart, και των σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης όπου κατέχει το 60%, η αύξηση ήταν 15%, φθάνοντας τα 3,8 δισ. ευρώ. Τα «κλειδιά» γι’ αυτή την επίδοση ήταν κυρίως τα υπερ-μάρκετ της αλυσίδας, μιας και ο κόσμος στράφηκε περισσότερο εκεί. Σημαντική όμως ήταν και η αποτελεσματική διείσδυση της Σκλαβενίτης στις τοπικές αγορές των επαρχιακών πόλεων.

apostolakis adv 2

Για τον δεύτερο τη τάξει παίκτη της αγοράς, ΑΒ Βασιλόπουλο, το ποσοστό ανάπτυξης των πωλήσεων φέρεται να ανήλθε σε λίγο πάνω από 4%. Κάτι που σημαίνει πως η αλυσίδα υπό τον κ. Βασίλη Σταύρου κατάφερε να έχει κύκλο εργασιών λίγο πάνω από 2 δισ. ευρώ. Σημειωτέον πως η ΑΒ ήταν ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στη κατακόρυφη αύξηση των online αγορών με δεδομένο ότι αποτελεί την πρώτη αλυσίδα που άρχισε να χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο κανάλι πώλησης προ 15 ετών και οπότε είχε το προβάδισμα.

Σημαντικά βελτιωμένη εμφανίζεται και η εικόνα για την Lidl Ελλάς, τουλάχιστον σύμφωνα με τη διοίκηση του Ιάκωβου Ανδρεανίδη. Και τούτο διότι ο τρίτος παίκτης της αγορά δεν δημοσιεύει οικονομικές καταστάσεις λόγω εταιρικής σύστασης. Ο κ. Ανδρεανίδης είχε υπονοήσει πως η λήξη της χρήσης 2020/2021 στο τέλος Φεβρουαρίου θα έβρισκε τη Lidl Ελλάς σε «απόσταση αναπνοής» απ’ τον δεύτερο της αγοράς. Εξάλλου ήδη στη χρήση που προηγήθηκε, 2019/2020, η αύξηση των πωλήσεων είχε «τρέξει» με ρυθμό +8, 8%.

Σε ό,τι αφορά τον όμιλο Μetro της οικογένειας Παντελιάδη, οι πωλήσεις για την περασμένη χρονιά έφτασαν τα 1,33 δισ. ευρώ με ποσοστό ανάπτυξης που ανήλθε στο +5,5% σε σχέση με το 2019.

Μασούτης υπό τον κ. Γιάννη Μασούτη κινήθηκε στα επίπεδα του +6,3% σε επίπεδο κύκλου εργασιών για το 2020. Έτσι οι πωλήσεις της επιχείρησης ανήλθαν στα 883 εκατ. ευρώ από 830 εκατ. ευρώ που ήταν το 2019, ενώ η κερδοφορία κατέγραψε ποσοστό ανάπτυξης 20%.

Οι κυρίαρχοι του «μεσαίου» χώρου

Σημαντικές όμως ήταν και οι επιδόσεις που επέτυχαν κάποιοι «μεσαίοι» του χώρου. Σημαντική αύξηση πωλήσεων, 13,7%, φέρεται να επέτυχε η Πέντε ΑΕ υπό την κα Νίκη Χειμωνίδη και τον κ. Παναγιώτη Πουρσανίδη, Πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο αντίστοιχα. Η εταιρεία πίσω απ’ την αλυσίδα Γαλαξίας κατάφερε με αυτό τον τρόπο να υπερβεί για για δεύτερη φορά στην ιστορία του τα 500 εκατ. ευρώ, κινούμενος συγκεκριμένα στα 511 εκατ. ευρώ

Διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης ακολούθησαν και οι πωλήσεις της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός στη χρονιά του Covid19. Η αλυσίδα υπό τη διοίκηση του κ. Άγγελου Κρητικού εμφανίζεται να έχει καταγράψει αύξηση πωλήσεων 11,5% φθάνοντας στα επίπεδα των 393 εκατ. ευρώ.

Εξίσου εντυπωσιακή είναι η αύξηση 14,5% που εμφανίζεται να έχει πετύχει η αλυσίδα Market In υπό την καθοδήγηση του κ. Θωμά Ράμμου. Ο κύκλος εργασιών φέρεται να έχει κινηθεί στα επίπεδα των 365 εκατ. ευρώ.

Περίπου 19% εμφανίζεται να είναι η αύξηση του κύκλου εργασιών του Προμηθευτικού και Καταναλωτικού Συνεταιρισμού Περιορισμένης Ευθύνης Καταναλωτών Κρήτης. Η αλυσίδα SYN.KA, όπως είναι το brand της, υπό την προεδρία του κ. Απόστολου Αλεξάκη έφθασε να τζιράρει 225 εκατ. ευρώ περίπου.

Τέλος το Top-10 κλείνει η αλυσίδα Bazaar της οικογένειας Βερούκα, η οποία φέρεται να κατέγραψε αύξηση πωλήσεων περίπου 4% και φθάνοντας τα 190 εκατ. ευρώ.

zygos gif 2020b
wind one adv
Newsroom
Newsroomhttps://www.cna.gr
Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-
bbq stories2020
notakis adv
karnagioadv 2021
neratzoulis neo
bakaliko lagos
kera tours2019 adv
adv zuper service 2019
jooble