Δευτέρα, 17 Μαΐ 21
box cafe αδω 2021
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΕρευνα για τα Χριστούγεννα: Οι Ελληνες θα ψωνίσουν διαφορετικά

Ερευνα για τα Χριστούγεννα: Οι Ελληνες θα ψωνίσουν διαφορετικά

kokolakis adv 2021 3
cosmos adv 2021
al dente
drop adv2020
kingeight 2021a

Πάνω από τους μισούς Έλληνες (60%) θα προχωρήσουν κανονικά στις χριστουγεννιάτικές τους αγορές και φέτος, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα της Kaspersky.

Η πανδημία έχει διαμορφώσει νέα δεδομένα στη ζωή μας και οι καταναλωτικές μας συνήθειες δεν θα μπορούσαν να μείνουν ανεπηρέαστες. Τόσο η οικονομική αβεβαιότητα όσο και η κοινωνική απόσταση που έχει επιβάλλει η νέα αυτή συνθήκη, συνθέτουν ένα διαφορετικό τοπίο αγοραστικών τάσεων εν’ όψει Χριστουγέννων, σε σχέση με αυτές που είχαμε συνηθίσει άλλες χρονιές.

mechanical adv 2021

Τα βασικά σημεία της έρευνας: 

  • 4 στους 10 θα πραγματοποιήσουν ηλεκτρονικά τις χριστουγεννιάτικές τους αγορές.
  • Το budget για χριστουγεννιάτικες αγορές φέτος θα μειωθεί τουλάχιστον κατά το ένα τρίτο ή περισσότερο λόγω οικονομικών περιορισμών που επέφερε η πανδημία COVID-19 σχεδόν για τους μισούς Έλληνες (46,9%).
  • Σχεδόν 4 στους 10 (39,7%) δεν είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα προσωπικά τους στοιχεία με ηλεκτρονικά καταστήματα για να λάβουν μεγάλη έκπτωση.
apostolakis adv 2

Όπως αποκαλύπτει η έρευνα, μόνο 3 στους 10 Έλληνες θα πραγματοποιήσουν φέτος περισσότερες αγορές σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια κατά την εορταστική περίοδο, συμπεριλαμβανομένης και της Black Friday, ενώ 4 στους 10 σκοπεύουν να αφήσουν τα ψώνια τους μέχρι την τελευταία στιγμή έτσι ώστε να επωφεληθούν από πιθανές εκπτώσεις. Βέβαια, κάποιες συνήθειες δεν αλλάζουν ποτέ, και το 60% των Ελλήνων δεν πρόκειται να πτοηθεί από τις δυσμενείς συνθήκες πραγματοποιώντας κανονικά τα Χριστουγεννιάτικά τους ψώνια, αλλά σχεδόν οι μισοί θα μειώσουν το διαθέσιμο τους budget τουλάχιστον κατά το ένα τρίτο ή περισσότερο λόγω οικονομικών περιορισμών που επέφερε η πανδημία COVID-19.

Επίσης, ενδιαφέρον παρουσιάζει το κοινωνικό πρόσημο των φετινών, εορταστικών αγορών, καθώς σύμφωνα με τη σχετική έρευνα, σχεδόν 1 στους 3 δήλωσε πως  θα πραγματοποιήσει την πλειονότητα των χριστουγεννιάτικων του αγορών σε μικρότερα καταστήματα φέτος για να υποστηρίξει τις τοπικές επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

zygos gif 2020b
wind one adv
001
Newsroomhttps://www.cna.gr
Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-
bbq stories2020
karnagioadv 2021
neratzoulis neo
bakaliko lagos
kera tours2019 adv
adv zuper service 2019
jooble