Ερευνα για τα Χριστούγεννα: Οι Ελληνες θα ψωνίσουν διαφορετικά

Πάνω από τους μισούς Έλληνες (60%) θα προχωρήσουν κανονικά στις χριστουγεννιάτικές τους αγορές και φέτος, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα της Kaspersky.
Η πανδημία έχει διαμορφώσει νέα δεδομένα στη ζωή μας και οι καταναλωτικές μας συνήθειες δεν θα μπορούσαν να μείνουν ανεπηρέαστες. Τόσο η οικονομική αβεβαιότητα όσο και η κοινωνική απόσταση που έχει επιβάλλει η νέα αυτή συνθήκη, συνθέτουν ένα διαφορετικό τοπίο αγοραστικών τάσεων εν’ όψει Χριστουγέννων, σε σχέση με αυτές που είχαμε συνηθίσει άλλες χρονιές.
Τα βασικά σημεία της έρευνας:
- 4 στους 10 θα πραγματοποιήσουν ηλεκτρονικά τις χριστουγεννιάτικές τους αγορές.
- Το budget για χριστουγεννιάτικες αγορές φέτος θα μειωθεί τουλάχιστον κατά το ένα τρίτο ή περισσότερο λόγω οικονομικών περιορισμών που επέφερε η πανδημία COVID-19 σχεδόν για τους μισούς Έλληνες (46,9%).
- Σχεδόν 4 στους 10 (39,7%) δεν είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα προσωπικά τους στοιχεία με ηλεκτρονικά καταστήματα για να λάβουν μεγάλη έκπτωση.
Όπως αποκαλύπτει η έρευνα, μόνο 3 στους 10 Έλληνες θα πραγματοποιήσουν φέτος περισσότερες αγορές σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια κατά την εορταστική περίοδο, συμπεριλαμβανομένης και της Black Friday, ενώ 4 στους 10 σκοπεύουν να αφήσουν τα ψώνια τους μέχρι την τελευταία στιγμή έτσι ώστε να επωφεληθούν από πιθανές εκπτώσεις. Βέβαια, κάποιες συνήθειες δεν αλλάζουν ποτέ, και το 60% των Ελλήνων δεν πρόκειται να πτοηθεί από τις δυσμενείς συνθήκες πραγματοποιώντας κανονικά τα Χριστουγεννιάτικά τους ψώνια, αλλά σχεδόν οι μισοί θα μειώσουν το διαθέσιμο τους budget τουλάχιστον κατά το ένα τρίτο ή περισσότερο λόγω οικονομικών περιορισμών που επέφερε η πανδημία COVID-19.
Επίσης, ενδιαφέρον παρουσιάζει το κοινωνικό πρόσημο των φετινών, εορταστικών αγορών, καθώς σύμφωνα με τη σχετική έρευνα, σχεδόν 1 στους 3 δήλωσε πως θα πραγματοποιήσει την πλειονότητα των χριστουγεννιάτικων του αγορών σε μικρότερα καταστήματα φέτος για να υποστηρίξει τις τοπικές επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας.