Macrame-Voulisma
Karnagians Toyland - Jumbo Ποτηράκι

BOX Cafe
ΚΡΗΤΗ

ΒΟΑΚ: Μεγάλο το κόστος επαναχάραξης, αναγκαία τα διόδια

GMG

SKALA

LE DELICE Γραφανάκη Καίτη Kosa

Νέα χάραξη του ΒΟΑΚ θα εκτόξευε το κόστος, τόνισε, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, απαντώντας στη Βουλή σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Χάρη Μαμουλάκη, σχετικά με την πρόταση της Περιφέρειας Κρήτης για σύνδεση του άξονα με το αεροδρόμιο Καστελίου.

«Νέα χάραξη θα σήμαινε εκτόξευση του κόστους γιατί θα απαιτούσε σήραγγα μήκους 1,5 χλμ, αλλά και τεράστια καθυστέρηση, γιατί θα χρειαζόταν αλλαγή των περιβαλλοντικών αδειοδοτήσεων», είπε ο κ. Καραμανλής.

DROP Cafe Palermo TECH HUB

Από την πλευρά του, ο κ. Μαμουλάκης, είπε ότι το νέο αεροδρόμιο Καστελίου θα είναι πόλος επισκεψιμότητας και η κυβέρνηση πρέπει να βρει τρόπο να το συνδέσει με τον ΒΟΑΚ. Σύμφωνα με τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, πρόσφατη ευρωπαϊκή οδηγία δικαιώνει το κόμμα του για δυνατότητα μείωσης της επιβάρυνσης των χρηστών του οδικού άξονα. Ανέφερε επίσης ότι ο μόνος που άλλαξε θέση για την επιβολή των διοδίων είναι η ΝΔ και ο νυν πρωθυπουργός, ο οποίος, – σύμφωνα με τον βουλευτή – το 2017 έκανε λόγο για ένα έργο ΣΔΙΤ, χωρίς διόδια.

Απαντώντας, ο κ. Καραμανλής είπε ότι, το να κατηγορεί για διγλωσσία τη ΝΔ ο ΣΥΡΙΖΑ, το κόμμα που έλεγε ότι με ένα νόμο και ένα άρθρο θα καταργούσε τα μνημόνια, πάει πολύ. Έκανε μάλιστα λόγο για πολιτική εξαπάτηση, που είχε ζήσει ο λαός της Κρήτης επί ΣΥΡΙΖΑ, αναφέροντας ότι η σημερινή αξιωματική αντιπολίτευση είχε πει αντιστοίχως ψέματα και όσον αφορά στην Εγνατία Οδό, όπου επέβαλε διόδια: Λέγατε ως κόμμα και ως κυβέρνηση ότι δεν θα επιβάλλατε διόδια, ενώ κάνατε σύμβαση παραχώρησης, είπε απευθυνόμενος στο ΣΥΡΙΖΑ, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, εξηγώντας ότι σύμβαση παραχώρησης χωρίς επιβολή διοδίων δεν υπάρχει πουθενά στην Ευρώπη.

Mechanical Solutions

Τεντοτεχνική

Σύμφωνα με τον κ. Καραμανλή, πράγματι με ΣΔΙΤ σε πολλές περιπτώσεις γίνεται να μην μπουν διόδια, όμως ο ΒΟΑΚ είναι ο μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος που κατασκευάζεται σήμερα στην Ευρώπη και «για να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους, είναι ένα πανάκριβο έργο και πρέπει να μπουν διόδια δυστυχώς». «Η διγλωσσία είναι προνόμιο του ΣΥΡΙΖΑ και το έχετε αποδείξει και στην Κρήτη» πρόσθεσε ο κ. Καραμανλής.

Διαβεβαίωσε πάντως ότι θα δοθούν εκπτωτικά πακέτα στους μόνιμους χρήστες του ΒΟΑΚ ενώ σημείωσε όμως ότι «είναι άλλο αυτό και άλλο το “όλοι τσάμπα” που έταζε ο ΣΥΡΙΖΑ, ενώ ήξερε ότι δεν γίνεται να εφαρμοστεί ποτέ».

Zuper Service

Ο Χάρης Μαμουλάκης, καταθέτοντας στα πρακτικά της Βουλής δήλωση του Κ. Μητσοτάκη από το Ηράκλειο (Μάρτιος 2017), με την οποία επεσήμανε ότι ο ΒΟΑΚ πρέπει να κατασκευαστεί χωρίς διόδια τόνισε απευθυνόμενος προς τον Υπουργό Υποδομών:

«Η αναξιοπιστία της Κυβέρνησης Μητσοτάκη είναι γνωστή και πολλαπλώς αποδεδειγμένη. Αλλάζετε θέσεις και απόψεις σαν τα πουκάμισα. Μόνο που με τις επαναλαμβανόμενες ανακολουθίες, μπερδεύεστε και οι ίδιοι».

Παράλληλα, επεσήμανε στον υπουργό ότι με την  Ευρωπαϊκή Οδηγία 2022/362, καταρρίπτεται κάθε δικαιολογία περί δήθεν «απαγόρευσης» της μείωσης τωνδιοδίων, τονίζοντας: «Μετά και από το πράσινο φως της Ε.Ε., δεν έχετε πλέον  καμία πρόφαση. Αυτό που μένει είναι να απαλλαγείτε από τις νεοφιλελεύθερες εμμονές σας, να σταματήσετε να αδιαφορείτε για το κοινωνικό σύνολο και να εφαρμόσετε τη συγκεκριμένη Οδηγία που στοχεύει στην προστασία των συμφερόντων των πολλών. Τόσο απλά», πρόσθεσε ο ίδιος.


- Ακολουθήστε το cna.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες εξελίξεις.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram


Οροι ανάγνωσης

Yiannis Jewellery

Σχετικά άρθρα

Back to top button