Πέμπτη, 15 Απρ 21
box cafe adv2020
ΑρχικήΚΡΗΤΗΤΕΕ/ΤΑΚ | Προτάσεις για το τμήμα «Χερσόνησος - Νεάπολη» του ΒΟΑΚ

ΤΕΕ/ΤΑΚ | Προτάσεις για το τμήμα «Χερσόνησος – Νεάπολη» του ΒΟΑΚ

cosmos adv 2021
al dente
drop adv2020
vasilakis
kingeight 2021a
kokolakis adv 2021 3

Το Τμήμα Ανατολικής Κρήτης του Τεχνικού Επιμελητηρίου (ΤΕΕΤΑΚ) ασκώντας τον ρόλο του ως τεχνικού συμβούλου της Πολιτείας και ως επιστημονικού και επαγγελματικού φορέα των μηχανικών.

Σύμφωνα και με το Π.Δ. 12/2020 (ΦΕΚ 17/31-1-2020, τ.Α’) , ύστερα από συνεδρίαση της Διοικούσας επιτροπής του τμήματος μας την 11-3-2021 αναφορικά με την προμελέτη του οδικού τμήματος «Χερσόνησος – Νεάπολη» του ΒΟΑΚ στην Ανατολική Κρήτη που του απέστειλε η Δ/νση Συγκ. υποδομών με σύμβαση παραχώρησης (Δ16) του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, αξιολόγησε ότι η χάραξη του ΒΟΑΚ,  από την Χερσόνησο Ηρακλείου (Χ.Θ. 157+790) έως την Νεάπολη Λασιθίου (Χ.Θ. 180+231,67) μήκους 22,4 km,  στο πλαίσιο του έργου «Αναβάθμιση (κατασκευή και λειτουργία) τμήματος του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) από Χερσόνησο έως Νεάπολη» ικανοποιεί γενικά τις απαιτήσεις κατά ΟΜΟΕ για αυτοκινητόδρομο κατηγορίας ΑΙ.

mechanical adv 2021

Συνεπώς ο σχεδιασμός αυτός , βρίσκει σύμφωνο το τμήμα του ΤΕΕ/ΤΑΚ με τις ακόλουθες παρατηρήσεις – συμπληρώσεις :

apostolakis adv 2

1. Να γίνει σύνδεση του Α/Κ Μαλίων Βόρεια με την Π.Ε.Ο. με περιμετρικό δρόμο του σχεδίου πόλης.

2. Απαιτείται η κατασκευή παράπλευρου δικτύου Βόρεια και Δυτικά του Α/Κ Μαλίων και η επέκταση του παράπλευρου και του κάθετου δικτύου σε άλλες θέσεις του έργου.

3. Απαιτείται η μεταφορά του αγωγού ύδρευσης του φράγματος Αποσελέμη σε μήκος περί τα 7 Km, λόγω της ζώνης κατάληψης του αυτοκινητόδρομου.

4. Επισημαίνεται η ιδιαιτερότητα της δυσκολίας κατασκευής και η λήψη των ανάλογων μέτρων, της κοιλαδογέφυρας 400 μ πάνω από τα Μάλια καθώς και του Α/Κ της Σταλίδος.

5. Να διατηρηθεί ως δρόμος τοπικής κυκλοφορίας και παρόδιας χρήσης ο υφιστάμενος ΒΟΑΚ μαζί με την υφιστάμενη σήραγγα Βραχασίου και να συνδεθεί με την Π.Ε.Ο. από τον οικισμό της Βουλισμένης  μέχρι το Σεληνάρι.

6. Να διατηρηθεί και αναβαθμιστεί η υφιστάμενη έξοδος προς την Νεάπολη , σε συνδυασμό με τον υπό κατασκευή Α/Κ της Νεάπολης.

7. Να γίνει ολοκληρωμένη διαχείριση των ομβρίων νερών, κυρίως κατάντι του αυτοκινητόδρομου στις περιοχές Χερσονήσου, Σταλίδος και Μαλίων , για να μην επαναληφθούν οι πρόσφατες μεγάλες καταστροφές των πλημμυρών στις περιοχές αυτές τον Νοέμβριο του 2020. Απαιτείται η εκπόνηση συμπληρωματικών υδραυλικών μελετών για την οριοθέτηση και διευθέτηση των ρεμάτων στις ευρύτερες περιοχές διέλευσης του αυτοκινητοδρόμου και μέχρι της ασφαλούς διόδευσης τους σε ασφαλείς και λειτουργικούς φυσικούς αποδέκτες.

Το Τμήμα Ανατολικής Κρήτης του Τεχνικού Επιμελητηρίου (ΤΕΕΤΑΚ) , είναι σύμφωνο με την προτεινόμενη χάραξη του οδικού τμήματος  «Χερσόνησος – Νεάπολη» του ΒΟΑΚ στην Ανατολική Κρήτη, καθώς ικανοποιούνται γενικά οι απαιτήσεις για σχεδιασμό  αυτοκινητοδρόμου κατηγορίας ΑΙ, αλλά θα πρέπει να συμπληρωθούν οι συγκοινωνιακές και υδραυλικές μελέτες του έργου , έτσι ώστε η περιβαλλοντική αδειοδότηση που θα εγκριθεί να συμπεριλαμβάνει όλα τα προαναφερόμενα τεχνικά θέματα, προκειμένου ο νέος αυτοκινητόδρομος που θα κατασκευασθεί να είναι πλήρης, λειτουργικός και ασφαλής τόσο για τους εποχούμενους χρήστες του, όσο και για τους κατοίκους και επισκέπτες των περιοχών διέλευσης του.

zygos gif 2020b
wind one adv
bbq stories2020
notakis adv
karnagioadv 2021
neratzoulis neo
bakaliko lagos
kera tours2019 adv
adv zuper service 2019
jooble