Nbaxevanis

Europlan
KOSA
ΚΡΗΤΗ

Τα προβλήματα του Αεροδρομίου Σητείας

DROP 2 DROP 2
DROP Palermo TECH HUB
Europlan

Ο Βουλευτής Λασιθίου του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ Μανόλης Θραψανιώτης και οι υποψήφιοι Βουλευτές/τριες Λασιθίου Μανώλης Καλαϊτζάκης και Πελαγία Πετράκη συνοδευόμενοι από στελέχη της Ν.Ε. Και της Ο.Μ. Σητείας του κόμματος επισκέφθηκαν τον Δημοτικό Αερολιμένα Σητείας και ενημερώθηκαν για τη λειτουργία, τις προοπτικές και τα προβλήματά του από τον Αερολιμενάρχη κ. Βερίγο και τους εργαζόμενους.

Η εικόνα εγκατάλειψης των εγκαταστάσεων του Αεροδρομίου είναι εμφανής με την πρώτη ματιά στον χώρο αναχωρήσεων. Σκουριασμένα στέγαστρα και σιδηροκατασκευές, αυτόματες πόρτες που δεν ανοίγουν και “αναμένεται” να επισκευαστούν με την έναρξη της τουριστικής περιόδου, δηλαδή την τελευταία στιγμή.

NOVA

Με τις μεγάλες ελλείψεις σε προσωπικό που υπάρχουν στο αεροδρόμιο, οι απαραίτητες λειτουργίες διεκπεραιώνονται οριακά, ειδικά σε περιόδους υψηλής κίνησης, χάρη στις φιλότιμες προσπάθειες του. Η κατάταξη του αεροδρομίου Σητείας στην κατηγορία “Δημοτικός”, δεν επιτρέπει στον οργανισμό να έχει οργανόγραμμα με τις απαραίτητες θέσεις σε προσωπικό (Οργανικές Θέσεις) και με ακριβή καταμερισμό και οργάνωση των εργασιών του προσωπικού και του στερεί τις κρατικές χρηματοδοτήσεις.

Οι επισκευές ή οι αντικαταστάσεις οργάνων απαραίτητων στην αεροπλοΐα καθυστερούν υπερβολικά από τις αρμόδιες εταιρείες συντήρησης, με αποτέλεσμα την ακύρωση των όποιων πτήσεων ή την επιστροφή τους στην έδρα αναχώρησης λόγω έλλειψης αυτών των οργάνων. Βασικό πρόβλημα αποτελεί και η έλλειψη προσωπικού στην πυρασφάλεια του αεροδρομίου (2 άτομα), με αποτέλεσμα την υποβάθμιση του αεροδρομίου σε χαμηλότερη κατηγορία υποδοχής αεροσκαφών και άρα μείωση της επιβατικής κίνησης.

Mechanical Solutions

Επίσης πρόβλημα αποτελεί και η μείωση των εσωτερικών δρομολογίων λόγω της απαίτησης υψηλών αποζημιώσεων από τους ιδιώτες αερομεταφορείς προς άλλα νησιά (άγονες γραμμές). Το μεγαλύτερο βέβαια πρόβλημα είναι το οδικό δίκτυο, η σύνδεση του αεροδρομίου με την υπόλοιπη Κρήτη καθώς στον αρχικό σχεδιασμό δεν είχε προβλεφθεί τίποτα σχετικό! Είναι ανάγκη να υπάρξει νέος σχεδιασμός, ώστε το αεροδρόμιο της Σητείας να μπορεί να παίξει τον σημαντικό ρόλο που του αναλογεί στην εξυπηρέτηση των αυξημένων αναγκών του Λασιθίου. Η σύνδεση με την αναπτυσσόμενη τουριστικά περιοχή της Ιεράπετρας – Μακρύ Γιαλού και με τον ΒΟΑΚ με την περιοχή του Μεραμπέλου, θα δώσει νέες δυνατότητες σε μια σημαντική υποδομή του νομού μας που σήμερα μένει αναξιοποίητη, λόγω κακού αρχικού σχεδιασμού.

Αυτό βέβαια απαιτεί μια νέα διακυβέρνηση με όραμα την παραγωγική ανασυγκρότηση του τόπου και με σχέδιο για αξιοποίηση των δυνατοτήτων προς όφελος των πολιτών.

ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ


- Ακολουθήστε το cna.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες εξελίξεις.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram


Οροι ανάγνωσης

Yiannis Jewellery

Σχετικά άρθρα

Back to top button