L Maris

Europlan
KOSA
ΚΡΗΤΗ

Σητεία: Σοβαρά προβλήματα σχολικής στέγης και ασφάλειας στο ΕΠΑΛ

ΜΗΛΟ
DROP Palermo TECH HUB
Cosmos

Ο βουλευτής Λασιθίου του ΣΥΡΙΖΑ – Π.Σ. Μανόλης Θραψανιώτης κατέθεσε Κοινοβουλευτική Αναφορά την ανοιχτή επιστολή διαμαρτυρίας των καθηγητών του ΕΠΑΛ Σητείας με θέμα την αγωνία των καθηγητών του ΕΠΑΛ Σητείας για την κατάσταση και την καταλληλότητα των κτιρίων του σχολείου τους.

Με την αναφορά και την επιστολή των καθηγητών έρχεται στο προσκήνιο ο προβληματισμός και η ανησυχία της σχολικής κοινότητας για τα προβλήματα σε σχολικά κτίρια που αποτελούν εν δυνάμει κινδύνους για ατυχήματα. Αποτελεί επιτακτική  ανάγκη η συντήρηση των σχολικών κτιρίων και η επιδιόρθωσή τους, τη στιγμή που μαθητές κινδυνεύουν να τραυματιστούν λόγω εντοπισμένων ζημιών και ακατάλληλων χώρων μάθησης,  τα οποία δεν επιδιορθώνονται έγκαιρα. Πλάι σε αυτά τα προβλήματα, η αναλγησία για την ύπαρξη λυόμενων αιθουσών που δημιουργούν αρνητικές συνέπειες στο παραγόμενο διδακτικό έργο, δεν μπορεί πλέον να είναι ανεκτή.

Αναλυτικά η αναφορά:

NOVA

Ο βουλευτής Λασιθίου ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ.  Μανόλης Θραψανιώτης καταθέτει αναφορά την  ανοιχτή επιστολή διαμαρτυρίας των καθηγητών του ΕΠΑΛ Σητείας στην οποία εκφράζουν την αγωνία τους σχετικά:

  • Με το κτίριο που κρίθηκε ακατάλληλο.
  • Με το χρονίζον  κτιριακό πρόβλημα των μηχανολογικών εργαστηρίων.
  • Με την επισκευή του παλαιού κτιρίου
  • Με το αν θα συνεχίσουν να λειτουργούν σε αίθουσες προκάτ

Ζητούν  να δοθούν λύσεις στα οξυμένα κτιριακά προβλήματα του ΕΠΑΛ Σητείας

Mechanical Solutions

Ακολουθεί η σχετική επιστολή:

Ο καταθέτων  Βουλευτής

Θραψανιώτης Μανόλης


- Ακολουθήστε το cna.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες εξελίξεις.
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, με εγκυρότητα και αξιοπιστία, στο cna.gr
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Facebook
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Twitter
- Ακολουθήστε το cna.gr στο YouTube
- Ακολουθήστε το cna.gr στο Instagram


Οροι ανάγνωσης

Yiannis Jewellery

Σχετικά άρθρα

Back to top button