ΑΓΡΟΤΙΚΑΚΡΗΤΗ

Κρήτη: Τα 4 επιμελητήρια «βάζουν» τοπικά προιόντα στα ξενοδοχεία

Με βασικό στόχο τα παραδοσιακά κρητικά προϊόντα να «κατακτήσουν» την τουριστική αγορά της Κρήτης και να μπουν στα ξενοδοχεία του νησιού, τα τέσσερα Επιμελητήρια της Κρήτης αναλαμβάνουν δράση και πρωτοβουλίες με τη διοργάνωση σειράς εκδηλώσεων.

Στο πλαίσιο αυτό αποφασίσθηκε η πραγματοποίηση ειδικού φόρουμ το οποίο θα πραγματοποιηθεί τον Μάρτιο του 2020 στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης στις Γούρνες Ηρακλείου.

caffeine adv2020b

Κατά τη διάρκεια των εργασιών του φόρουμ, παραγωγοί, μεταποιητές αγροτικών και κτηνοτροφικών προϊόντων, εκπρόσωποι κρητικών επιχειρήσεων οι οποίοι προμηθεύουν την τοπική τουριστική αγορά, θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους σε ξενοδόχους, σε διευθυντές ξενοδοχείων και σε εκπροσώπους δικτύων διανομής.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Χανίων Αντώνη Ροκάκη, «η κοινή προσπάθεια των Επιμελητηρίων του νησιού σε συνεργασία με την Περιφέρεια, τους ξενοδόχους, τους διευθυντές μεγάλων ξενοδοχείων καθώς και άλλων φορέων έχει ως βασικό στόχο να κερδηθεί το στοίχημα της σύνδεσης του πρωτογενή τομέα με τον τουρισμό».

neratzoulis neo

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης του φόρουμ του Μαρτίου και με στόχο να υπάρξει σε αυτό η μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή, θα πραγματοποιηθούν με ευθύνη των τεσσάρων Επιμελητηρίων ενημερωτικές συναντήσεις, προκειμένου να προετοιμαστούν κατάλληλα οι ενδιαφερόμενοι για να συμμετέχουν στο φόρουμ και να έχουν τα βέλτιστα αποτελέσματα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ήδη για τη διοργάνωση του συγκεκριμένου φόρουμ έχουν επιδείξει ζωηρό ενδιαφέρον μεγάλα δίκτυα παραγωγής του νησιού, όπως το δίκτυο κρητικού ελαιολάδου και το δίκτυο οινοποιών Κρήτης.

Το φόρουμ διεξάγεται για 9η χρονιά φέτος και όπως επισημαίνει σε ανακοίνωση των τεσσάρων επιμελητηρίων ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ηρακλείου Μανώλης Αλιφιεράκης, «είναι ένας θεσμός αναγνωρισμένος και βραβευμένος από την Ευρωπαϊκή Ένωση που ξεκίνησε με πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Ηρακλείου το 2012».

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, «ξαναφέρνει στο προσκήνιο την πλούσια τοπική παραγωγή, δίνοντας την ευκαιρία στους ξένους επισκέπτες του νησιού να γνωρίσουν και να γευθούν τα προϊόντα της κρητικής γης».

Η αναγκαιότητα τα παραδοσιακά κρητικά προϊόντα να προωθηθούν ακόμα περισσότερο στην τουριστική αγορά και στις τουριστικές επιχειρήσεις του νησιού προκύπτει και από τις έρευνες που κατά καιρούς πραγματοποιούνται και αφορούν τις διατροφικές συνήθειες των ξένων επισκεπτών του νησιού.

Σε ποσοστά που ξεπερνούν το 50% προμηθεύονται παραδοσιακά προϊόντα του νησιού ξοδεύοντας τα περισσότερα χρήματα που διαθέτουν για την αγορά τους, ενώ σημαντικό είναι το ποσοστό των ξένων που επιθυμεί να υπάρχουν κρητικά παραδοσιακά προϊόντα και στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που διαμένουν κατά την παραμονή τους στο νησί.

CNA Newsroom

Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-
Back to top button