HTML Tables

Κρήτη: Μηδενικοί τζίροι και αγωνία για το μέλλον για χιλιάδες επιχειρήσεις «Rent a Car»

210



Μηδενικούς τζίρους και αγωνία για το μέλλον διακατέχουν τους ιδιοκτήτες γραφείων ενοικιάσεως αυτοκινήτων και δικύκλων, οι οποίοι ζητούν στήριξη του κλάδου από την Πολιτεία, όπως όλες οι τουριστικές επιχειρήσεις, από τον κορωνοϊό, με οικονομικές διευκολύνσεις και μέριμνα για τους υπαλλήλους.

«Η Κρήτη διαθέτει τον μεγαλύτερο στόλο οχημάτων σε όλη την Ελλάδα και το πλήγμα είναι τεράστιο, καθώς οι πελάτες σε ποσοστό 97% είναι ξένοι επισκέπτες, δήλωσε στο ekriti ο Πρόεδρος του Συλλόγου «Candia – Αυτοκίνητα Μοτοσικλέτες Κρήτης» Γιώργος Μπαμιεδάκης.

Στο νησί δραστηριοποιούνται 1111 επιχειρήσεις Rent a Car, 210 επιχειρήσεις ενοικιάσεως μηχανών, και 250 ενοικιάσεως πολυτελών Van.

«Τα οχήματα συνολικά, αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες, είναι πάνω από 35.000 και οι πινακίδες είναι κατατεθειμένες στην Εφορία. Αν και όταν πάμε να τις παραλάβουμε, μέσα σε αυτό το οικονομικό κλίμα, θα πρέπει να πληρώσουμε τα τέλη κυκλοφορίας μιας ολόκληρης χρονιάς. Για ποιον λόγο να μην πληρώνουμε με τον μήνα και για όσο κυκλοφορεί το όχημα;», διερωτάται ο κ. Μπαμιεδάκης.

Οι εργαζόμενοι στον κλάδο στο νησί είναι 10.000 και μένουν ξεκρέμαστοι, χωρίς κανένα έσοδο, και χωρίς καμία στήριξη από την Πολιτεία.

«Ακούμε για εσωτερικό τουρισμό, αλλά εδώ στην Κρήτη δεν δουλεύουμε όπως π.χ στην Αθήνα ή στη Θεσσαλονίκη. Οι πελάτες μας στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι οι τουρίστες που έρχονται από το εξωτερικό. Όμως ποιοι και πόσοι θα έρθουν φέτος στην Κρήτη; Πέρυσι τον Ιούλιο μόνο στο αεροδρόμιο Ηρακλείου είχαμε 220 πτήσεις το 24ωρο, προσθέστε και τα αεροδρόμια Χανίων και Σητείας. Ετσι γέμιζε το νησί, έτσι δουλεύαμε. Φέτος η κατάσταση είναι εφιαλτική», τονίζει ο κ. Μπαμιεδάκης.

Οι ακυρώσεις και οι επιστροφές χρημάτων όλο το προηγούμενο διάστημα κυριάρχησαν, με αποτέλεσμα οι επιχειρηματίες να βιώνουν μία πρωτόγνωρη κατάσταση, χωρίς να βλέπουν φως στον ορίζοντα, ακόμα και με την επίσημη έναρξη της τουριστικής σεζόν.

«Εμείς λειτουργούμε ως αντίβαρο στον all inclusive τουρισμό. Ο τουρίστας παίρνει το αυτοκίνητο ή τη μηχανή, πάει στο πιο μακρινό χωριό και στηρίζει την τοπική οικονομία. ‘Αρα και εκεί υπάρχει απώλεια, για να μην μιλήσω για την απώλεια του κράτους από τα έσοδα από τις πινακίδες».

Ο κ. Μπαμιεδάκης ζητά τη στήριξη των επιχειρήσεων και των εργαζομένων, κάνοντας λόγο για μία μεγάλη αδικία η οποία πρέπει να αποκατασταθεί.

HTML Tables