ΚΡΗΤΗ

Κρήτη: Αυτά είναι τα σημεία – παγίδες του ΒΟΑΚ σύμφωνα με μελέτη του 2018

Η μελέτη οδικής ασφάλειας στον ΒΟΑΚ η οποία χρηματοδοτήθηκε από το Υπουργείο Υποδομών και συμβασιοποιήθηκε τον Ιανουάριο του 2018, «εντόπισε» τις περιοχές της αυξημένης επικινδυνότητας κατά μήκος του υφιστάμενου δρόμου, μετά από επεξεργασία των ατυχημάτων και των μαρτυριών από τους εμπλεκόμενους φορείς (Τροχαία ΒΟΑΚ, ΟΑΚ ΑΕ, Περιφέρεια Κρήτης, Περιφερειακές Ενότητες και Δήμοι), ακολουθώντας τη διεθνή και ελληνική εμπειρία και πρακτική.

Πρόκειται για την πρώτη επιστημονικά τεκμηριωμένη αποτύπωση, καθώς για τις ανάγκες της μελέτης έγινε υποδιαίρεση του ΒΟΑΚ σε 342 τμήματα κατηγοριοποιημένα σε ομοειδείς τύπους, σε μήκη της τάξης από 200 μέτρα έως ένα χιλιόμετρο.

caffeine adv2020b

Ακολούθησε στατιστική ανάλυση των ατυχημάτων ξεχωριστά σε κάθε ένα από τα 342 τμήματα του ΒΟΑΚ.

Ως τα πλέον επικίνδυνα σημεία χαρακτηρίστηκαν τα εξής:

neratzoulis neo
  • Πέρα Γαλήνοι έως Λινοπεράματα (19χλμ)
  • Σούδα έως Καλύβες (14χλμ)
  • Σεληνάρι έως Λίμνες (11χλμ)
  • Σκαλέτα έως Πάνορμος (9χλμ)
  • Αλμυρίδα έως Πέρα Γαλήνους (11 χλμ)
  • Μπαλί έως Άγιοι Πατέρες (6χλμ)
  • Αερολιμένας Ηρακλείου έως Ανώπολη (9χλμ)
  • Πετρές έως Γεράνι (Ρέθυμνο) (2χλμ)
  • Κολυμπάρι έως Μετόχι (5χλμ)
  • Γεράνι Ρεθύμνου (ρέμα Παγκάλου) έως Πανόραμα (2χλμ)
  • Γεράνι (Χανιά) έως Σταλός (5χλμ)
  • Βρύσες έως Γεωργιούπολη (6χλμ)

CNA Newsroom

Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-
Back to top button