ΚΡΗΤΗ

Δύο χρυσά και δύο ασημένια βραβεία κέρδισε ο Δήμος Ηρακλείου στα «Tourism Awards 2020»

Τέσσερα βραβεία, δυο χρυσά και δύο ασημένια, κέρδισε ο Δήμος Ηρακλείου στα  «Tourism Awards 2020», οι νικητές των οποίων ανακοινώθηκαν την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2020.

Συγκεκριμένα, τα βραβεία που απέσπασε ο Δήμος είναι:

caffeine adv2020b
  • Το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «DESTINATIONS – TOURIST ATTRACTIONS, ΦΕΣΤΙΒΑΛ / ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ / ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ / ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ» για την Έκθεση «Η ματιά του συλλέκτη – Συλλογή Σωτήρη Φέλιου» που παρουσιάστηκε στην Βασιλική του Αγίου Μάρκου από τον Μάρτιο έως τον Μάιο του 2019 και προσέλκυσε χιλιάδες επισκέπτες».
  • Το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «DESTINATIONS – TOURIST ATTRACTIONS, TOURS / CITY TOURS / HOP ON – HOP OFF TOURS / WALKING TOURS» για τις δωρεάν ξεναγήσεις που διοργανώνει στο κέντρο της πόλης το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου Ηρακλείου εδώ και πέντε χρόνια.
  • Το δεύτερο βραβείο στην κατηγορία  «INNOVATION, ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ CONCEPT» για την Έκθεση «Απηχήσεις της Αρχαιότητας στο έργο του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου» που παρουσιάστηκε στην Βασιλική του Αγίου Μάρκου τον Σεπτέμβριο του 2019.
  • Το δεύτερο βραβείο στην κατηγορία  «BRANDING / PUBLIC RELATIONS / PEOPLE STRATEGY, ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ / ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΦΗΜΗΣ / BRANDING» για την ενίσχυση του  branding του Ηρακλείου.

Αξίζει να σημειωθεί  ότι τα Tourism Awards έχουν καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια ως ένας από τους σημαντικότερους θεσμούς τουριστικών βραβείων στην Ελλάδα. Η κριτική επιτροπή αποτελείται από 38 διακεκριμένες προσωπικότητες στον χώρο του τουρισμού, με πρόεδρο την Μάγια Τσόκλη. Ο Δήμος Ηρακλείου είχε κερδίσει άλλα τρία βραβεία στα Tourism Awards του 2018.

Ο Δήμαρχος Ηρακλείου Βασίλης Λαμπρινός δήλωσε σχετικά: «Τα βραβεία επιβεβαιώνουν ότι η πολιτική  της εξωστρέφειας που ακολουθούμε τα τελευταία χρόνια φέρνει αποτελέσματα. Με εκθέσεις διεθνούς επιπέδου και καινοτόμα στρατηγική στο τουριστικό μάρκετινγκ, καθιερώνουμε σταδιακά το Ηράκλειο ως πόλη – προορισμό. Θέλω να συγχαρώ την Αντιδημαρχία Πολιτισμού καθώς και το Τμήμα Τουρισμού για την πολύ καλή δουλειά που κάνουν και αναγνωρίστηκε εκ νέου στα Tourism Awards.

neratzoulis neo

Συνεχίζουμε όλοι μαζί, με αισιοδοξία  και ασφάλεια για να ξεπεράσουμε  την φετινή δύσκολη συγκυρία και να επανέλθουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στα τουριστικά επίπεδα των περασμένων  ετών».

CNA Newsroom

Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-
Back to top button