ΚΡΗΤΗ

Αγιος Νικόλαος: «Καμπανάκι» κινδύνου από τον σύλλογο Εστίασης και Διασκέδασης

Διαμαρτυρόμαστε για να ζήσουμε εμείς, το προσωπικό μας και οι επιχειρήσεις μας. Σταδιακά οδηγούμαστε σε κατάρρευση γι’αυτό και επιβάλλεται να αντιδράσουμε, ΤΏΡΑ.

Δεν είμαστε κατά της κυβέρνησης και οποιαδήποτε κυβέρνησης ,ούτε και ενάντια του ΔΉΜΟΥ είμαστε κατά της αδικίας , κατά της ανομίας ,του αθέμιτου ανταγωνισμού και του διαχωρισμού της εστίασης. Είμαστε υπέρ της τήρησης των νόμων για την σωστή και εύρυθμη λειτουργιά του κράτους και του Δήμου.

caffeine adv2020b

Η εστίαση τα τελευταία 9 χρόνια της κρίσης δέχθηκε

-αύξηση ΦΠΑ 11 μονάδες
-φορολογείται με 22%-45%
-ασφαλίζεται με 20%
-επιβαρύνεται με εργοδοτικές εισφορές 25,60%
-πληρώνει τέλος επιτηδεύματος 650-800 ευρώ ανά εγκατάσταση
-επιβολή φόρου στο καφέ από το 2017 (3ευρω στον εσπρέσο και 4 ευρώ στον στιγμιαίο/κιλό αγοράς)
-αύξηση πρώτων υλών 15%
-επιβαρύνεται με τέλος παρεπιδημούντων στο 0,50% επί του τζίρου και 5% στα κέντρα διασκέδασης
-πληρώνει υπέρογκα ποσά σε πνευματικά -συγκενικα δικαιώματα μουσικής και συνδρομητικής τηλεόρασης
-Η εστίαση στην Ελλάδα πρωτοτυπεί παγκοσμίως καθώς αγοράζει με 13 % ΦΠΑ και πουλάει με 24%ΦΠΑ.
-Η εστίαση υπόκειται σε 25 σημεία ελενχου τα οποία επιβαρύνουν οικονομικά το κάθε ένα ξεχωριστά.

neratzoulis neo

ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΠΟΡΕΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΜΕΤΑΚΥΛΗΣΕ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ.

Η εστίαση δεν αντέχει άλλο να μείνει θεατής σε ένα κλάδο που απασχολεί περίπου 5000 εργαζόμενους που την καθιστούν ένα από τους μεγαλύτερους εργοδότες της περιοχής μας. Όλοι μαζί τώρα καλούμαστε να  αντιμετωπίσουμε την σκληρή πραγματικότητα.

ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΧΑΣΜΟ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΝΑΙ ΣΕ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΦΠΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ .

Τα αιτήματα μας είναι

  1. Μονοψήφιο ΦΠΑ και χαρακτηρισμός ως ιδιώνυμο αδίκημα η μη καταβολή του
  2. Μείωση φορολογικών συντελεστών
  3. Μειωση του μη μισθολογικου κοστους (εργοδοτικες εισφορες)
  4. Ξεκαθάρισμα του τοπίου με τις εταιρίες πνευματικών δικαιωμάτων
  5. Αύξηση σε σωστά πλαίσια των dB(decibel) μουσικής ειδικά για τους καλοκαιρινούς μήνες
  6. Ελαχιστοποίηση των καθημερινών φορολογικών ελέγχων στα καταστήματα μας
  7. Άμεση μείωση των λιμενικών και δημοτικών τελών
  8. Μεγαλύτερη τουριστική προβολή στο εξωτερικό για την προσέλκυση τουριστών
  9. Καλύτερη καθαριότητα στην πόλη μας
  10. Ισονομια μεταξυ των καταστηματων της πολη μας.

CNA Newsroom

Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-
Back to top button