CNA ΘΕΜΑ

Αγιος Νικόλαος: Με τον κο Κώστα Κουτουλάκη, επαγγελματία οδηγό για την μονοδρόμηση του παραλιακού!


Τελευταία ενημέρωση:

Συναντήσαμε τον κο Κώστα Κουτουλάκη για να συζητήσουμε το πρακτικό κομμάτι της μονοδρόμησης προς τα μέσα, του παραλιακού δρόμου στον Αγιο Νικόλαο και για τις επιπτώσεις που θα υπάρξουν, κυρίως τους μήνες που η κίνηση και η κυκλοφορία θα είναι αυξημένη.



Ερώτηση CNA: Κε Κουτουλάκη εσείς μπορείτε να αντιληφθείτε το τι ακριβώς γίνεται αυτή την εποχή στην πρωτεύουσα Αγιο Νικόλαο σε θέματα κυκλοφοριακής μελέτης και ρύθμισης;

Απάντηση: Ενώ εδώ και μήνες δεν είμαι στη πόλη για εργασιακούς λόγους, παρακολουθώ τα πράγματα κυρίως μέσα από το διαδίκτυο. Το κυρίαρχο θέμα λοιπόν είναι η μονοδρόμιση του παραλιακού. Βλέπω άλλους σύμφωνους και άλλους να διαφωνούν ο καθένας για τους δικούς του λόγους και το πώς αντιλαμβάνονται τα πράγματα στην κυκλοφορία της όμορφης πόλης μας . Έτσι κι εγώ μέσα από την δουλειά που κάνω.

Ερώτηση CNA: Με ποιο τρόπο το αντιλαμβάνετε εσείς;

Απάντηση: Αντιλαμβάνομαι την μονοδρόμηση ως ένα μεγάλο λάθος που θα έχει καταστροφικές επιπτώσεις στην κυκλοφορία κυρίως κατά τους θερινούς μήνες στην fuel season και ο λόγος είναι, ότι κανείς δεν μπορεί να ξέρει το πώς δουλεύουν όλα τα τουριστικά γραφεία σε σχέση με τα λεωφορεία τους, κατά την αποβίβαση ή επιβίβαση των επισκεπτών.

Γιατί αυτό είναι το ζήτημα. Είσαι ένας μεγάλος τουριστικός προορισμός ως αναφορά στο νησί άρα μέλημά σου είναι η διευκόλυνση τους επισκέπτη πρώτα από όλα που σου αφήνει τον όποιο..οβολό του και μετά τα υπόλοιπα.

Και θα ξεκινήσω ανάποδα. Όταν λεωφορείο ξεκινάει να μαζεύει τον κόσμο του γραφείου του απο την Ιεαράπετρα και το Καλό Χωριό, έρχεται η σειρά του Αγίου Νικολάου για την αναχώρηση προς αεροδρόμιο και συνεχίζει προς δυτικά.

Η λογική σειρά ήταν και είναι εφ’όσον έχει πελάτες για αρχή η περιοχή του Γαργαδόρου, μετά μπαίνει στην πόλη για τα ξενοδοχεία κοντά στην Μαρίνα συνεχίζει για την Κιτροπλατεία και τέλος τα τρία μεγάλα ξενοδοχεία πόλεως του παραλιακού Mistal bay- Hermes – Coral .

Με τα νέα μέτρα το μεγάλο όχημα που έτσι κι αλλιώς λόγω όγκου δυσκολεύει την κυκλοφορία θα πρέπει να ανέβει από το νοσοκομείο και να ξανακατεύει από τον κόμβο του Ξηροκαμπου για να περισυλεξει τους πελάτες των ξενοδοχείων του παραλιακού και να ξαναανέβει το νοσοκομείο για να βγει έξω από την πόλη.

Ένα λεωφορείο λοιπόν τώρα, θα περάσει 2 φορές μέσα από την πόλη για τα 2 λεπτά διαδρομής που θα χρειαζόταν από την γέφυρα μέχρι το Ερμής.

Δεν ξέρω αν θέλει επιστημονικές γνώσεις για να καταλάβει κανείς την βλακεία αυτών που το σκέφτηκαν.

Δεκαδες τα λεωφορεία κάθε μέρα που κάνουν transfer προς και από το αεροδρόμιο. Βάλτε τωρα και καμιά 30 λεωφορεία της Σπιναλόγκας το απόγευμα που αν έχουν έστω και ένα πελάτη για τα παραπάνω ξενοδοχεία πόσους κύκλους θα πρέπει να κάνουν και την κομφούζιο θα δημιουργηθεί στην πόλη.

Ακολουθούν και οι εκδρομές από Βάι και Χρυσή λίγο μετά.

Λυπάμαι. Γιατί κάνεις δεν μπορεί να αντιληφθεί την πραγματικότητα από τα σχόλια εκείνων που συμφωνούν με την διχοτόμηση της πόλης. Φανταστείτε επίσης μια απλή μηχανική βλάβη σε ένα μόνο από τα αναρίθμητα λεωφορεία που θα διασχίσουν την πόλη 2 φορές στην ανηφόρα του νοσοκομείου.

Καμία έξοδος διαφυγής για τα υπόλοιπα λεωφορεία που θα ακολουθούν ή τα ασθενοφόρα ενοικιαζόμενα κλπ.

Επίσης, θα ήθελα να υπογραμμίσω ότι το πρωί που μαζεύουν αυτό τον κόσμο τα τουριστικά λεωφορεία, η πόλη κοιμάται. Αρα, δεν υπάρχει κανένα όφελος ως προς την ροή των αυτοκινήτων προς το λιμάνι.

Ας ήταν τουλάχιστον έξοδος για να μπορεί γρήγορα να αποφορτίσει την πόλη από τα μεγάλα οχήματα.

Επίσης, η πιάτσα των ταξί που είναι στο λιμάνι και σωστά είναι εκεί, με τα καινούργια μέτρα, στρίβοντας από εκεί οι πάντες, θα χρειαστεί να αλλάξουν πιάτσα γιατί θα γίνεται χαμός.

Αυτοί που παίρνουν τέτοιες σοβαρές αποφάσεις θα έπρεπε να συνυπολογίσουν και τις συνέπειες….

Και οι συνέπειες θα είναι μεγάλες. Εκτός κι αν την θέλουν μια πόλη δημοσίων υπαλλήλων και συνταξιούχων .

Αλλά, πρέπει να βρούνε και στον κόσμο άλλη πηγή εσόδων. Μια πετρελαιοπηγή έστω. Να βγάζουμε το χρήμα και πιο ξεκούραστα…

Υ.Γ. Και να μην πει κανείς ότι και τι έγινε, ας αλλάξει η ροή γιατί είναι σαν να προσπαθεί να μας πείσει ότι οι δείκτες του ρολογιού μπορούν να πάνε και ανάποδα. Δυστυχώς, δεν μπορούν …

Κωνσταντίνος Κουτουλάκης

Οδηγός τουριστικού λεωφορείου.

Με 28 χρόνια στο επάγγελμα .

Τα σέβη μου.

Ετικέτες

Σχετικά άρθρα

Back to top button
Close
Close