Παρασκευή, 23 Απρ 21
box cafe adv2020
ΑρχικήAUTO & MOTOΧαμός στις αυτοκινητοβιομηχανίες για την απαγόρευση ΙΧ βενζίνης και ντιζελ

Χαμός στις αυτοκινητοβιομηχανίες για την απαγόρευση ΙΧ βενζίνης και ντιζελ

cosmos adv 2021
al dente
drop adv2020
vasilakis
kingeight 2021a
kokolakis adv 2021 3

Με… πολεμικές ιαχές οι αυτοκινητοβιομηχανίες προειδοποιούν την Ευρωπαϊκή Ενωση και την Βρετανική κυβέρνηση πως η επικείμενη απαγόρευση θα έχει ως αποτέλεσμα την κατακόρυφη πτώση στις πωλήσεις και αυξημένη ανεργία.

Οργή έχει προκαλέσει στις αυτοκινητοβιομηχανίες η απόφαση του Ηνωμένου Βασιλείου να απαγορεύσει την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής βενζίνης και ντίζελ από το 2030.

mechanical adv 2021

Σύμφωνα με την «Guardian», κατά τη διάρκεια των διαβουλεύσεων που διεξάγονταν το περασμένο καλοκαίρι ώστε να επισπευσθεί η απαγόρευση των επιβατικών με θερμικά μοτερ, ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας είχε κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου.

Διαβάστε επίσης: Ευρώπη | Πλήρης απαγόρευση των κινητήρων βενζίνης και diesel από το 2025

apostolakis adv 2

Σε υπόμνημα που έστειλε τον Ιούνιο του 2020 η Ένωση Κατασκευαστών και Εμπόρων Κινητήρων (SMMT) στη βρετανική κυβέρνηση, εξέφρασε τις ανησυχίες της πως η κατάργηση των μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου όχι μόνο θα επέφερε δραματική μείωση στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων αλλά και θα έθετε πολλές θέσεις εργασίας σε κίνδυνο.

Αναλυτικότερα, η ένωση SMMT προβλέπει πως το 2025 οι ταξινομήσεις των νέων αυτοκινήτων θα μειωθούν από τα 2,3 εκατ. στις 800 χιλιάδες, ενώ το 2035 η «βουτιά» θα είναι ακόμα μεγαλύτερη.

Διαβάστε επίσης: Οριστικό | Τέλη Κυκλοφορίας ανά μήνα και on line

Η βρετανική κυβέρνηση… κλείνει τα αυτιά της στις φωνές της SMMT θεωρώντας πως η πτώση θα αποφευχθεί μέσω της στροφής των καταναλωτών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Για την ενθάρρυνση, μάλιστα, των πολιτών θα προσφέρει σημαντικά κίνητρα αγοράς, που θα διευκολύνουν την απόκτηση ενός αυτοκινήτου μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Στον αντίποδα η Ένωση Κατασκευαστών και Εμπόρων Κινητήρων, επισημαίνει πως κανένα κίνητρο δεν είναι αρκετό για την αιφνίδια μετάβαση σε ένα καθεστώς ηλεκτροκίνησης, καθώς υπάρχουν πολλά προβλήματα που πρέπει να λυθούν.

«Μέχρι να γίνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσιτά στο αγοραστικό κοινό και εξίσου πρακτικά με εκείνα που χρησιμοποιούν κινητήρα εσωτερικής καύσης, μερικοί οδηγοί δεν θα τολμούν να αγοράσουν ένα μηδενικών ρύπων αυτοκίνητο», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Διευθύνων Σύμβουλος της SMMT, Mike Hawes.

Όπως αποκάλυψε, μάλιστα, η Guardian, επιφυλακτική στάση κρατά και η BMW, η οποία κατηγόρησε τη βρετανική κυβέρνηση για ελλιπή επιστημονική τεκμηρίωση της απόφασής της να επισπεύσει την κατάργηση των θερμικών κινητήρων.

Σημειωτέον ότι η απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης είχε, αρχικά, οριστεί για το 2040, αλλά τον Φλεβάρη του 2020 ανακοινώθηκε πως θα επισπευσθεί για το 2035. Ο νέος στόχος του 2030  καταφτάνει μετά από αυτό που η κυβέρνηση περιέγραψε ως «εκτεταμένη διαβούλευση με κατασκευαστές και πωλητές αυτοκινήτων».

Μέχρι να επιτευχθεί η μετάβαση στο νέο καθεστώς, η κυβέρνηση επιτρέπει την πώληση υβριδικών αυτοκινήτων και φορτηγών έως το 2035.

zygos gif 2020b
wind one adv
bbq stories2020
notakis adv
tech store adv 2021
karnagioadv 2021
neratzoulis neo
bakaliko lagos
kera tours2019 adv
adv zuper service 2019
jooble