Παρασκευή, 16 Απρ 21
box cafe adv2020
ΑρχικήΑΡΘΡΑΠροσοχή στους τίτλους «δολώματα» και τα fake news - Κανένα κρούσμα κορωνοϊού...

Προσοχή στους τίτλους «δολώματα» και τα fake news – Κανένα κρούσμα κορωνοϊού στον Αγιο Νικόλαο

cosmos adv 2021
al dente
drop adv2020
vasilakis
kingeight 2021a
kokolakis adv 2021 3

Μεγάλη προσοχή και όχι πανικός σε δημοσιεύματα με τα γνωστά δολώματα που χρησιμοποιούν σε τίτλους για να έχουν μερικά παραπάνω «κλικ».

Είναι πολύ σημαντικό να προσέχουμε για το συγκεκριμένο θέμα του κορωνοιού και να ακούμε τους ειδικούς και τους επιστήμονες για τα μέτρα που θα πρέπει να λαμβάνουμε για την σωστή προφύλαξή μας.

mechanical adv 2021

Για την ώρα δεν υπάρχει κάποιο επιβεβαιωμένο κρούσμα κορωνοϊού στον Άγιο Νικόλαο. Ούτε στην Ιεράπετρα, ούτε στην Σητεία.

apostolakis adv 2

Να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί σε ότι «ανεβαίνει» τις τελευταίες ώρες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διότι υπάρχουν και οι γνωστοί «ανεγκέφαλοι» οι οποίοι για να κάνουν γνωστή την σελίδα τους προσπαθούν με κάθε τρόπο να προσελκύσουν κόσμο για να κάνει το γνωστό «κλικ» και να πιάσουν το τζόκερ! (Φυσικά και αυτό είναι αστείο και γελοίο)

Σύμφωνα με πληροφορίες του Κρητικού Πρακτορείου Ειδήσεων (cna.gr), υπάρχουν πολίτες που έχουν επισκεφτεί το νοσοκομείο Αγίου Νικολάου για προληπτικές εξετάσεις αλλά για την ώρα είναι όλα αρνητικά στον νέο ιό Covid-19δυστυχώς όμως για κάποιους αυτό δεν είναι «καλή είδηση» θέλουν ίντριγκα για να δημιουργήσουν ακόμα μεγαλύτερη απήχηση στα blog τους.

Σε περιπτώσεις clickbait να κάνετε αναφορά της ανάρτησης στο Facebook και σε σοβαρά fake news και στον εισαγγελέα.-

  • Clickbait (από το click, κλικ, και το bait, δόλωμα) είναι υποτιμητικός όρος που περιγράφει το περιεχόμενο ιστοσελίδων που έχει ως στόχο την αποκόμιση κερδών από την διαδικτυακή διαφήμιση, σε βάρος της ποιότητας ή της ακρίβειας του άρθρου, στηριζόμενο σε τίτλους εντυπωσιασμού ώστε να προσελκύσει κλικ και στη συνέχεια να ενθαρρύνει την προώθηση του περιεχομένου στα κοινωνικά δίκτυα.Οι επικεφαλίδες των clickbait άρθρων στοχεύουν στο να εκμεταλλευτούν το «χάσμα περιέργειας» (curiosity gap), παρέχοντας στον τίτλο πληροφορίες αρκετές για να κινήσουν την περιέργεια του αναγνώστη, αλλά όχι αρκετές για να ικανοποιήσουν την περιέργειά του αν δεν κάνει κλικ στον σύνδεσμο που οδηγεί στο περιεχόμενο.
zygos gif 2020b
wind one adv
Γιώργος Βαρνακιώτης
Γιώργος Βαρνακιώτηςhttps://www.mediahouse.gr
Η αλήθεια μοιάζει με το φάρμακο που είναι πικρό, μα τόσο σωτήριο για τον οργανισμό. Στην οικογένεια του cna.gr δεν κρύβεται τίποτα!
bbq stories2020
notakis adv
karnagioadv 2021
neratzoulis neo
bakaliko lagos
kera tours2019 adv
adv zuper service 2019
jooble