Δευτέρα, 17 Μαΐ 21
box cafe αδω 2021
ΑρχικήΑΡΘΡΑΜάρω Δαγιάντη: «Γιατί πρέπει η πόλη και η καθημερινότητά μας να γίνει...

Μάρω Δαγιάντη: «Γιατί πρέπει η πόλη και η καθημερινότητά μας να γίνει ομελέτα;»

kokolakis adv 2021 3
cosmos adv 2021
al dente
drop adv2020
kingeight 2021a

Γιατί πρέπει η πόλη και η καθημερινότητά μας να γίνει ομελέτα; Και μάλιστα δια του αυταρχισμού και όχι δια της συναίνεσης? Που είναι τα επιστημονικά επιχειρήματα (κοινωνικά, οικονομικά), που επιτάσσουν την «αναβάθμιση» της πόλης μας μέσω του μέτρου της μονοδρόμησης  του παραλιακού  με φορά αντίθετη της φυσικής εκτόνωσης της κυκλοφορίας προς τα έξω –Αμμούδι, Χαβάνια,  Λενικά, Ελούντα κλπ.;

Η ρύθμιση που προτείνεται προβλέπει την φορά κίνησης  των οχημάτων από Αμμούδι  προς τη γέφυρα με επιλογή α/ κατεύθυνση λιμάνι (πούλμαν), ή  β/κατεύθυνση νοσοκομείο. Δηλαδή όλη η κυκλοφορία  που διοχετεύεται σήμερα προς Αμμούδι και όλες τις περιοχές από εκεί και πιο πέρα, περιοχές κατοικίας ,αναψυχής, ή εργασίας, οδηγείται από την ανηφορική  οδό Παλαιολόγου, διασχίζοντας τα καταστήματα εστίασης της λίμνης, εμπορικά καταστήματα, κατοικίες, το μουσείο , το 2ο σχολείο, το νοσοκομείο, για να φρακάρει στον κόμβο νοσοκομείου και την  οδό Παπανδρέου και παραπέρα, διπλασιάζοντας τον σημερινό κυκλοφοριακό φόρτο. Δηλαδή ένα μαρτύριο ειδικά το καλοκαίρι!  Ένα τσουνάμι που θα επηρεάσει  όλη την πόλη !!! Σε τι οφελείται η πόλη (οι κάτοικοι, οι εργαζόμενοι, οι επαγγελματίες), από αυτό τη ρύθμιση? Ίσως μια άλλη ρύθμιση, με λιγότερες επιπτώσεις;

mechanical adv 2021

Εκτός του μαρτυρίου του κυκλοφοριακού φόρτου μετά τη γέφυρα προς νοσοκομείο, ο παραλιακός μετά την επίσκεψη των τουριστικών λεωφορείων , προς το βράδυ, και ειδικά το χειμώνα θα είναι έρημος δρόμος.

apostolakis adv 2

Η μελέτη του παραλιακού (ιστορικός δρόμος που συνέδεσε τα ορεινά με τα παράλια, που αποτέλεσε την οικονομική ραχοκοκαλιά, από Κρούστα μέχρι Ελούντα και παραπέρα), δεν μπορεί να  είναι αποσπασματική, είναι μέρος πολεοδομικής μελέτης με ό, τι αυτή προβλέπει. Δηλ. ανάλυση δεδομένων κοινωνικών, οικονομικών και προτάσεις  συνθέτοντας αυτές τις παραμέτρους.

Στην παρουσίαση που έγινε προεκλογικά από την τεχν. Υπηρεσία του δήμου για κάποιες προτάσεις σε επίπεδο προμελέτης για την ανάπλαση του παραλιακού, έκανα την εξής πρόταση. Επειδή είναι σημαντικό μέγεθος  και ευαίσθητο το θέμα του παραλιακού, και είναι αντικείμενο συλλογικής δουλειάς, να κληθούν οι αρχιτέκτονες της πόλης  (ως οι πιο αρμόδιοι για τέτοιες μελέτες), να καταθέσουν τις ιδέες τους, τις απόψεις τους  έχοντας βιώσει τα θέματα της πόλης. Χωρίς αμοιβή, χωρίς ανταγωνισμούς και προσωπικές φιλοδοξίες. Το θέμα είναι πολύ σοβαρό . Η πρόταση έγινε αποδεκτή αλλά δεν υλοποιήθηκε.  Ας γίνει η πρόσκληση ονομαστικά τώρα.

Μάρω Δαγιάντη

αρχιτέκτων

zygos gif 2020b
wind one adv
001
Newsroomhttps://www.cna.gr
Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-
bbq stories2020
karnagioadv 2021
neratzoulis neo
bakaliko lagos
kera tours2019 adv
adv zuper service 2019
jooble