Δευτέρα, 17 Μαΐ 21
box cafe αδω 2021
ΑρχικήΑΓΡΟΤΙΚΑΣτη διάθεση των αγροτών η εφαρμογή «i-agric» από το ΥΠΑΑΤ

Στη διάθεση των αγροτών η εφαρμογή «i-agric» από το ΥΠΑΑΤ

kokolakis adv 2021 3
cosmos adv 2021
al dente
drop adv2020
kingeight 2021a

Διαθέσιμη είναι πλέον στα app stores η εφαρμογή για κινητά «i-agric», η οποία προσφέρει μια σειρά υπηρεσιών στους αγρότες.

Πιο συγκεκριμένα, κατεβάζοντας στην εφαρμογή οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε:

mechanical adv 2021

– Υπηρεσίες ενημέρωσης. Βασικό περιεχόμενο από τον ιστοσελίδα του ΥΠΑΑΤ: Δελτία τύπου, Ανακοινώσεις, Προσκλήσεις κ.ά.

apostolakis adv 2

– Υπηρεσίες ειδοποιήσεων. Ο χρήστης της υπηρεσίας έχει την ευχέρεια να επιλέξει τα θέματα για τα οποία ενδιαφέρεται να λαμβάνει ενημερώσεις – ειδοποιήσεις μεταξύ μιας μεγάλης θεματολογίας γύρω από τα αντικείμενα που αφορούν στο Υπουργείο ή και τους εποπτευομένους φορείς.

Μπορεί επίσης να επιλέξει την Περιφερειακή Ενότητα για την οποία θέλει να λαμβάνει ενημερώσεις – ειδοποιήσεις ή και συνδυασμό θεμάτων και γεωγραφικής περιοχής. Με τον τρόπο αυτό κάθε πολίτης έχει εξατομικευμένες επιλογές και θα λαμβάνει περιεχόμενο μόνο για όσα θέματα τον ενδιαφέρουν.

– Υπηρεσίες Προσωποποιημένης ενημέρωσης – καρτέλας. Οι πολίτες μετά την αυθεντικοποίηση (μέσω TAXISnet της ΓΓΠΣΔΔ) έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες ενημέρωσης σχετικά με υποθέσεις τους, εφόσον έχουν αποτυπωθεί στα πληροφοριακά συστήματα του Υπουργείου ή των εποπτευομένων φορέων.

Ενδεικτικά:

-Πρόσφατες πληρωμές ενισχύσεων ΟΠΕΚΕΠΕ

-Πρόσφατες πληρωμές αποζημιώσεων ΕΛΓΑ

-Οφειλές προς ΕΛΓΑ

– Υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης – συμβουλευτικής.

Οι πολίτες μετά την αυθεντικοποίηση έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης και συμβουλευτικής.

Έχουν την ευχέρεια να υποβάλλουν από την εφαρμογή του κινητού αιτήματα εξυπηρέτησης για μεγάλο αριθμό διοικητικών διαδικασιών ή και θεμάτων του Υπουργείου και των εποπτευομένων φορέων του.

Τα αιτήματα των πολιτών μπορούν να συνοδεύονται από φωτογραφίες και γεωγραφική απεικόνιση της περιοχής ή του γεωγραφικού στίγματος για το οποίο υποβάλλουν αιτήματα.

Τα αιτήματα εξυπηρέτησης παραλαμβάνονται από τις πύλες εισόδου αιτημάτων του ΥΠΑΑΤ και των εποπτευόμενων φορέων ανάλογα με το θέμα εξυπηρέτησης.

Η εφαρμογή βρίσκεται ήδη στα καταστήματα εφαρμογών (σ.σ. app stores) και αυτή τη στιγμή οργανώνεται η καμπάνια ενημέρωσης των αγροτών για την ύπαρξή της.

ΥπΑΑΤ: έμφαση στην ψηφιακή τεχνολογία

O υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Σπήλιος Λιβανός βράβευσε στελέχη της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υπουργείου για σημαντικές εφαρμογές που αφορούν στην προώθηση της ψηφιακής τεχνολογίας στις υπηρεσίες του ΥΠΑΑΤ, αλλά και για την προσπάθεια που κατέβαλαν για αποτελεσματικότερη λειτουργία των υπηρεσιών.

Ο ίδιος τόνισε ότι η επιστημονική γνώση χρησιμοποιείται πλέον για να ανταποκριθεί στις κοινωνικές απαιτήσεις για προστασία του περιβάλλοντος, για αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, για παραγωγή ασφαλών και υγιεινών τροφίμων.

Ενδεικτικά, η «πράσινη» γεωργία μπορεί να γίνεται πλέον με ρομπότ, αισθητήρες και τεχνητή νοημοσύνη, τα σύγχρονα, αυτοματοποιημένα, συστήματα γεωργικής παραγωγής εξαρτώνται από τη συλλογή και διαχείριση πληροφοριών για την αύξηση της παραγωγικότητας και της ποιότητας».

«Έργα, όπως το «ραντεβού των πολιτών», το «i-agric», και ο «Οδηγός του Πολίτη», δίνουν άμεσα στον Έλληνα παραγωγό την πληροφόρηση που χρειάζεται και διευκολύνουν την καθημερινότητά του.

Παράλληλα, έργα σαν το «Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Ελέγχων», το «Ολοκληρωμένο Σύστημα Γεωπληροφοριακής Υποδομής» και ο «κόμβος Διαλειτουργικότητας» αναβαθμίζουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες καθιστώντας τη διοίκηση αποτελεσματικότερη και αποδοτικότερη», σημείωσε ο κ. Λιβανός.

Επίσης, επεσήμανε ότι δράσεις σαν το «Greek Farms», ενισχύουν την εξωστρέφεια και την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών αγροτικών προϊόντων. «Έργα, δηλαδή που συνολικά συνδράμουν στον εκσυγχρονισμό του ΥΠΑΑΤ και τη μετάβασή του στη νέα ψηφιακή εποχή επανασυστήνοντάς το στο ευρύ κοινό».

zygos gif 2020b
wind one adv
001
Newsroomhttps://www.cna.gr
Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-
bbq stories2020
karnagioadv 2021
neratzoulis neo
bakaliko lagos
kera tours2019 adv
adv zuper service 2019
jooble