Πέμπτη, 22 Απρ 21
box cafe adv2020
ΑρχικήΑΓΡΟΤΙΚΑΝέους πελάτες και ανάπτυξη φέρνουν τα φυσικά καλλυντικά

Νέους πελάτες και ανάπτυξη φέρνουν τα φυσικά καλλυντικά

cosmos adv 2021
al dente
drop adv2020
vasilakis
kingeight 2021a
kokolakis adv 2021 3

Με 1,3 εκατ. ακόμη αγοραστές το 2020, τα φυσικά καλλυντικά συνέχισαν να καταγράφουν ισχυρή ανάπτυξη το περασμένο έτος πανδημίας στο γερμανόφωνο κοινό τους. Σε σύγκριση με το 2019, οι πωλήσεις τους καταγράφηκαν αυξημένες κατά 5,7%, κατά τη διάρκεια μίας χρονιάς, που τα αντίστοιχα συμβατικά τους έδειξαν ελαφρά μείωση πωλήσεων κατά 0,1%, για πρώτη φορά μετά από μία μακρά περίοδο.

Μάλιστα, όπως αναδεικνύουν τα στοιχεία της βιομηχανίας, που παρουσίασε η Mirja Eckert, διευθύνουσα σύμβουλος του οργανισμού The New, κατά το Natural Cosmetics Industry Monitor 2020, θετική ανάπτυξη κατά 0,4% μόλις έδειξε και ο κοντινός τομέα των «σχεδόν» φυσικών καλλυντικών, ο οποίος μαζί με τα φυσικά καλλυντικά αντιπροσωπεύει σχεδόν το 20% της αγοράς. Οι μεταβολές στο λιανεμπόριο ήταν σημαντικές, ενώ νικητές σε αυτό το διάστημα, που κυριάρχησε η πανδημία, ήταν όσοι στράφηκαν στο διαδίκτυο και εφάρμοσαν μία πλήρη καταναλωτική εμπειρία στα διαθέσιμα κανάλια.

mechanical adv 2021

Θετική όμως ήταν και η ανάπτυξη στον τομέα των βιολογικών, αν και δεν ήταν σε τόσο μεγάλο βαθμό όσο των αντίστοιχων τροφίμων. «Όταν όλες οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά μέσο όρο κατά 14,4% ανά κατάστημα, στον τομέα των καλλυντικών η αντίστοιχη ήταν μόλις στο 0,6%», υποστήριξε ο Fabian Ganz της Biovista.

apostolakis adv 2

Ισχυρή αύξηση κατά 8% στο κομμάτι των φυσικών καλλυντικών, παρά την πανδημία, επιβεβαίωσε και η Anna Scheepers, σύμβουλος αγοράς στην εταιρεία ερευνών GfK. Ο αριθμός των αγοραστών αυξήθηκε κατά 7% το 2020, με περισσότερα προϊόντα στο καλάθι ανά αγορά, υποστήριξε, βάζοντας στα αρνητικά τη χαμηλότερη συχνότητα αγορών, αλλά και τη μερική υποχώρηση των τιμών.

Το 29% των άνω των 18 αγόραζε ένα φυσικό καλλυντικό τουλάχιστον μία φορά ετησίως, με τη μέση δαπάνη να ανέρχεται στα 30 ευρώ πέρυσι, μερίδιο 14% της συνολικής ζήτησης για καλλυντικά κάτι που αφήνει περιθώριο για περαιτέρω ανάπτυξη, κατά την ίδια.

Παράγοντες όπως η προστασία του περιβάλλοντος, η διατήρηση των ειδών ή η χρήση πλαστικού ήταν και θα είναι καθοριστικοί, σχολίασε μεταξύ άλλων, ενώ η Eckert υποστήριξε ότι η αυξανόμενη διαθεσιμότητα προϊόντων και οι αλλαγές της καταναλωτικής συμπεριφοράς δείχνουν ότι οι παίκτες του κλάδου θα πρέπει να αναζητήσουν τα κανάλια που θέλουν να διαθέσουν, αλλά και το πώς θέλουν να είναι το εύρος των προϊόντων τους, σύμφωνα με το organic-market, που φιλοξενεί τα παραπάνω στοιχεία.

zygos gif 2020b
wind one adv
Newsroom
Newsroomhttps://www.cna.gr
Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-
bbq stories2020
notakis adv
tech store adv 2021
karnagioadv 2021
neratzoulis neo
bakaliko lagos
kera tours2019 adv
adv zuper service 2019
jooble