ΑΓΡΟΤΙΚΑ

Κρητών Άρτος | Νέες προωθήσεις των Κρητικών προϊόντων σε Γερμανία και Ρωσία



Mε το λανσάρισμα μιας νέας σειράς κριτσινιών θα προσπαθήσει να ενισχύσει τη θέση της στην συγκεκριμένη αγορά η Κρητών Άρτος, επιδιώκοντας παράλληλα να ανεβάσει συνολικά τον τζίρο της κατηγορίας η οποία ανέρχεται στα επίπεδα των 15-20 εκατ. ευρώ.

Πρόκειται για μία κίνηση η οποία επρόκειτο να γίνει πριν ακόμη ξεσπάσει η πανδημία του κορονοϊού, ωστόσο ο Covid-19 σε συνδυασμό με τρεις ποιοτικές έρευνες αγοράς σε δείγμα 300 οικογενειών που προηγήθηκαν, καθυστέρησαν τα λανσαρίσματα για περίπου 1,5 χρόνο.

mechanical adv 2021

apostolakis adv 2

Δεκάδες δοκιμές

Όπως αναφέρει στην imerisia.gr, ο πρόεδρος & CEO της Κρητών Άρτος, Μανόλης Δαμιανάκης, «με βάση τις απαντήσεις που λάβαμε στην πρώτη ποιοτική έρευνα αγοράς που κάναμε ο κόσμος θεωρούσε… μέτρια τα προϊόντα που ετοιμαζόμασταν να βγάλουμε. Στη δεύτερη έρευνα υπήρξε βελτίωση, ωστόσο χρειάστηκε ακόμα μία για να καταλήξουμε στα προϊόντα που θα βγάλουμε τώρα στα ράφια. Το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας μας έκαναν πάνω από 35 δοκιμές, ωστόσο καταφέραμε να πετύχουμε την ανατροπή στην κατηγορία των κριτσινιών».

swell adv 2021

Ολοκληρωμένο γεύμα

kingeight 2021a detorakis adv jul2021< bakaliko lagos

Σε μία αγορά όπου το 80% των προϊόντων αφορά στο μακεδονικό με το σουσάμι και το κριτσίνι με το ηλιόσπορο και όπου η βασική φιλοσοφία της παρασκευής τους βασίζεται στο αλεύρι και το νερό, ο κ. Δαμιανάκης υπογράμμισε ότι «εμείς προσφέρουμε τα κριτσίνια ως ένα ολοκληρωμένο γεύμα με πρώτες ύλες όπως είναι π.χ. τα χόρτα, το θυμαρίσιο μέλι, το ελαιόλαδο, το ταχίνι, τα τυριά, όλα όσα συνθέτουν την κρητική μεσογειακή διατροφή».

Πρόκειται όπως είπε για μοναδικά προϊόντα στο οργανωμένο λιανεμπόριο, καθώς «παρεμφερή προϊόντα μπορεί να βρει κανείς μόνο σε κάποιους πολύ καλούς φούρνους της γειτονιάς».

Ανταγωνιστική τιμή

Ανέφερε δε ότι βγαίνουν σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές (περίπου 2 ευρώ στα 250 γραμμάρια έναντι 1,80 ευρώ των αντίστοιχων απλών κριτσινιών), αφού «προτιμήσαμε να τα βγάλουμε στα ράφια με μικρά περιθώρια κέρδους».

Παράλληλα, ο επικεφαλής της Κρητών Άρτος υπογράμμισε ότι «με την ολοένα αυξανόμενη ευαισθησία του κόσμου για το περιβάλλον – ειδικά σε ηλικίες κάτω των 45 ετών – καταργήσαμε το πλαστικό σκαφάκι με χάρτινη συσκευασία από ανακυκλωμένα υλικά, μειώνοντας κατά 35%-40% το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα. Υπήρξε μια μικρή επιβάρυνση για την εταιρεία, αλλά άξιζε τον κόπο».

Για τη σειρά αυτή, η εταιρεία δημιούργησε νέα γραμμή παραγωγής και ένα τούνελ – φούρνο για το ψήσιμο, επενδύοντας περίπου 400.000 ευρώ.

Τα 7 νέα κριτσίνια

  • Κριτσινομπισκότο με Γέμιση Πραλίνας από Χαρούπι & Χαρουπόμελο
  • Κριτσίνι Tυριών
  • Κριτσίνι Μεσογειακό
  • Κριτσίνι Χορταρικών
  • Κριτσίνι Σουσάμι με Tαχίνι & Θυμαρίσιο μέλι
  • Κριτσίνι Ηλιόσπορος
  • Κριτσίνι Καλαμπόκι

Σε τι διαφέρουν από ανταγωνιστικά προϊόντα

  • Διαφορετικότητα των γεύσεων εμπνευσμένη από την υγιεινή Κρητική διατροφή
  • Καινοτόμα συσκευασία
  • Μείωση του μήκους του κριτσινιού από 22 σε 16 cm
  • Μείωση του βάρους της συσκευασίας σε 250gr
  • Aντικατάσταση πλαστικής συσκευασίας με χάρτινη από ανακυκλωμένα υλικά στα πλαίσια σεβασμού του περιβάλλοντος

Ξεκίνημα από 4 αλυσίδες

Η νέα σειρά κριτσινιών θα βγει μέχρι τα τέλη Ιουλίου σε τουλάχιστον τέσσερις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκες στην Ελλάδα, ενώ στο εξωτερικό η Κρητών Άρτος έχει ήδη κλείσει δύο μεγάλες δουλειές σε Ρωσία και Γερμανία. Σημειώνεται ότι οι βασικές αγορές της κρητικής εταιρείας είναι οι:

  • Γερμάνια
  • Γερμανόφωνες χώρες
  • ΗΠΑ
  • Αυστραλία
  • Καναδάς
  • Αγγλία

Αύξηση του ανταγωνισμού

Σχετικά με τα μεγέθη της Κρητών Άρτος, ο τζίρος είναι λίγο κάτω (σε μονοψήφια επίπεδα) στο α’ εξάμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, λόγω, αφενός μεν της πτώσης της κατηγορίας των κριτσινιών, αφετέρου λόγω της αύξησης του ανταγωνισμού, καθώς εκτός από τους συνήθεις μεγάλους ανταγωνιστές (π.χ. Παπαδοπούλου, Φαίδων, Ferro) η εταιρεία έχει να ανταγωνιστεί τα private label προϊόντα των αλυσίδων super market και την είσοδο της Καραμολέγκος.  Εκτός από τα νέα κριτσίνια, η εταιρεία θα βγάλει και νέους κωδικούς στην κατηγορία των παξιμαδιών. Στόχος πάντως με τα νέα λανσαρίσματα είναι να κλείσει η φετινή χρονιά με άνοδο του τζίρου κατά 10% σε σχέση με το 2020 και βελτιωμένη κερδοφορία.










Σχετικά άρθρα

Back to top button