ΑΓΡΟΤΙΚΑ

Η Κρήτη θα καθιερωθεί διεθνώς ως βιώσιμος διατροφικός προορισμός

Η Περιφέρεια Κρήτης συνεργάζεται με τους φορείς για την ποιοτική αναβάθμιση του τουρισμού, για την προώθηση των πιστοποιημένων Κρητικών προϊόντων, για την διασύνδεσης  του τουρισμού με τον αγροτικό τομέα και την καθιέρωση της Κρήτης ως βιώσιμου διατροφικού προορισμού, τόνισε ο Περιφερειάρχης Σταύρος Αρναουτάκης μιλώντας στην συνάντηση που οργάνωσαν στο Ηράκλειο η TUI ,τουριστικοί επιχειρηματίες και αγροτικές επιχειρήσεις.

«Κρήτη – Πρώτα βήματα προς ένα βιώσιμο διατροφικό προορισμό 2017-2019» ήταν το θέμα της ημερίδας που έγινε στην κατάμεστη από συμμετέχοντες αίθουσα  του candia maris, στο πλαίσιο της καταληκτικής συνάντησης του έργου των: «TUI Care Fountation&Futouris e.V.» Το έργο, όπως αναφέρθηκε, εστιάζει στον τρόπο που τα τοπικά βιώσιμα τρόφιμα συμμετέχουν στο μέλλον του βιώσιμου τουρισμού, ενώ όλοι οι εταίροι  και συμμετέχοντες στο έργο επιδιώκουν ένθερμα την ανάπτυξη της Κρήτης ως υπόδειγμα βιώσιμου διατροφικού προορισμού παγκόσμια.

caffeine adv2020b

Ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης στον χαιρετισμό του αφού έδωσε συγχαρητήρια στους οργανωτές, ομιλητές, συμμετέχοντες στο πρωτοποριακό αυτό πρόγραμμα, τόνισε, ότι «στόχος μας είναι, να αναδείξουμε την Κρήτη στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη ως το σημείο συνάντησης οικονομικών  δραστηριοτήτων, πολιτιστικής κληρονομιάς και περιβαλλοντικής φυσιογνωμίας» Παράλληλα πρόσθεσε ότι, όλοι, φορείς, επιχειρηματίες, αγρότες, υπηρεσίες, πολίτες, πρέπει να επενδύουμε στο τρίπτυχο: Ταυτότητα, Ποιότητα, Ανταγωνιστικότητα, επισημαίνοντας πως, η Περιφέρεια Κρήτης θα παραμείνει στην πρώτη γραμμή της κοινής μας προσπάθειας, της ποιοτικής αναβάθμισης, της διασύνδεσης του αγροτικού τομέα με τον τουρισμό και της καθιέρωσης  της Κρήτης ως βιώσιμου διατροφικού προορισμού.

Ο κ. Αρναουτάκης στην ομιλία του αναφέρθηκε επίσης στις δράσεις της Περιφέρειας μέσω της Αγρο-διατροφικής Σύμπραξης, όπου «έχουμε προχωρήσει ήδη στην πιστοποίηση 750προϊόντων, 90 επιχειρήσεων, 47 εστιατορίων, ενώ στον τομέα της προβολής και της προώθησης των προϊόντων της Κρήτης, επιλέγουμε συστηματικά και στοχευμένα τις εκθέσεις στις οποίες συμμετέχουμε, εκτός και εντός της χώρας, για την προώθηση των τοπικών μας προϊόντων και πάντα με κριτήριο την δυναμική των αγορών. Τα επόμενα χρόνια η προσπάθεια αυτή θα ενταθεί και θα οργανωθεί περισσότερο, υποστηρίζοντας ενεργά τις συλλογικές και ατομικές πρωτοβουλίες που κινούνται με την ίδια λογική και έχουν ως στόχο τη δημιουργία τοπικών και περιφερειακών δικτύων που μπορούν να ανταπεξέλθουν στους όρους του σύγχρονου ποιοτικού ανταγωνισμού στον τομέα της αγροδιατροφής και του τουρισμού.

neratzoulis neo

CNA Newsroom

Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-
Back to top button