AGORA

Το Νοέμβριο στα ράφια το ελαιόλαδο της «Μάρκας του Καταναλωτή»

Ένα ακόμα προϊόν της πρωτοβουλίας «Η Μάρκα του Καταναλωτή», η οποία αμείβει τους παραγωγούς με δίκαιες τιμές, θα βρίσκεται μέσα στο Νοέμβριο στα ράφια της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς χτες οριστικοποιήθηκε η συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών.

Πρόκειται για το Ανώτερης κατηγορίας εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο και το Ανώτερης κατηγορίας Βιολογικό εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, το οποίο θα παραχθεί σε συνεργασία με την εταιρεία Pure Olea από τον Υψηλάντη Βοιωτίας και θα διατίθενται στην τιμή των 3,24 ευρώ το κιλό και 4,24 ευρώ το κιλό για το βιολογικό.

caffeine adv2020b

Μέσω της πρωτοβουλίας αυτής, στην οποία οι καταναλωτές αποφασίζουν τις προδιαγραφές των προϊόντων, οι παραγωγοί θα λάβουν μια σωστή αμοιβή, σταθερή για τρία χρόνια, ανεξάρτητα από τις τιμές δημοπρασίας ή άλλους παράγοντες όπως η ζήτηση, η ποσότητα παραγωγής, τα προβλήματα καλλιέργειας, η διαθεσιμότητα.

Η Pure Olea θα συνεργαστεί με παραγωγούς καταβάλλοντας τους τη συμφωνηθείσα τιμή και διασφαλίζοντας την τήρηση όλων των προδιαγραφών που επιλέχθηκαν από τους καταναλωτές.

neratzoulis neo

Σημειώνεται ότι αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά διατίθεται το γάλα της Μάρκας του Καταναλωτή από την ΑΒ Βασιλόπουλος και σε συνεργασία με παραγωγούς της ΘΕΣΓάλα, έχοντας μια πολύ θετική πορεία στο ράφι.

Παράλληλα, βρίσκεται σε εξέλιξη η ψηφοφορία για τη δημιουργία του Στραγγιστού Γιαουρτιού των Καταναλωτών, με τις προδιαγραφές να διαμορφώνονται αποκλειστικά από τους καταναλωτές.

Με το βλέμμα στραμμένο στις εξαγωγές

Οι εξαγωγές αποτελούν το επόμενο βήμα, καθώς αυτή τη στιγμή πραγματοποιούνται επαφές και με αγορές του εξωτερικού όπου τρέχει η πρωτοβουλία της «Μάρκας του Καταναλωτή» όπως η Γερμανία και η Γαλλία για τη διάθεση των ελαιολάδων. Τα μηνύματα είναι μέχρι στιγμής θετικά καθώς η ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή των δύο ελαιόλαδων, καθώς και η υψηλή τους ποιότητα αποτελούν τα βασικά τους πλεονεκτήματα. Επαφές πραγματοποιούνται και με τις ελληνικές κοινότητες των Ηνωμένων Πολιτειών με στόχο την εξαγωγή των παραπάνω προϊόντων.

Το ελαιόλαδο της «Μάρκας του Καταναλωτή» προέρχεται από 100% ελληνικούς παραδοσιακούς ελαιώνες, είναι εξαιρετικό Παρθένο, ανώτερης κατηγορίας, με πιστοποιημένη οξύτητα ≤ 0,4% ή/και ισχυρισμούς υγείας από Πανεπιστήμιο ή/και εξειδικευμένο εργαστήριο. Κατά τη συγκομιδή των καρπών γίνεται τοποθέτηση τους σε ανοιχτά τελάρα που ευνοούν την συντήρηση της ποιότητας τους έως την εξαγωγή του ελαιόλαδου, προστατεύοντας άριστα τα οργανοληπτικά και θρεπτικά χαρακτηριστικά τους.

Η εξαγωγή γίνεται εν ψυχρώ σε διφασικό σύστημα (αποκαλούμενο και οικολογικό) για ανώτερη ποιότητα, λιγότερα απόβλητα, προστασία του περιβάλλοντος, εξοικονόμηση ενέργειας και νερού. Επιπλεόν, το ελαιόλαδο έχει φιλτραριστεί ώστε να διατηρούνται άθικτα όλα τα χαρακτηριστικά και η θρεπτική του αξία, αποκτώντας μεγαλύτερη σταθερότητα στον χρόνο. Τέλος, 0,05€/λίτρο προστέθηκαν για την στήριξη ελαιοπαραγωγών σε δυσκολία και την στήριξη νέων αγροτών.

Λίγα λόγια για τα προϊόντα της Μάρκας του Καταναλωτή

Τα προϊόντα της Μάρκας του Καταναλωτή δημιουργούνται για να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών βάσει κριτηρίων διαφάνειας, ισότητας, εκπαίδευσης, δεοντολογίας, σεβασμού, δέσμευσης και ευθύνης. Πρόκειται για μια ιδέα που ξεκίνησε από τη Γαλλία, όπου η αντίστοιχη μάρκα του καταναλωτή είναι σήμερα το πιο πετυχημένο μοντέλο στον αγροδιατροφικό τομέα τα τελευταία 30 χρόνια.

Οι πωλήσεις γάλακτος φτάνουν το 1 εκατομμύριο μπουκάλια την εβδομάδα περίπου, ενώ η Μάρκα του Καταναλωτή εμφανίζει τη μεγαλύτερη ανάπτυξη, «τρέχοντας» με ρυθμούς της τάξης του 28%.

CNA Newsroom

Το CNA είναι μία προσωπική δικτυακή ιδέα του Βαγγέλη Βαρνακιώτη, η οποία υλοποιήθηκε το 2000, για όσα αφορούν στην πολιτική, στην κοινωνία και στον πολιτισμό, που αυτά συμβαίνουν στην Κρήτη, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Το CNA από το 2000 κάνει μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί στην επιφάνεια του ενδιαφέροντος, με συνέπεια, εγκυρότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με συνεχείς αλλαγές, ανανεώσεις, διασφάλιση της «ασφαλούς» επίσκεψης, καθώς και προσθήκες νέων υπηρεσιών.-
Back to top button