AGORA

Η εταιρεία «Κρητών Αρτος» επεκτείνεται στον χώρο της εστίασης και των ξενοδοχείων

Σειρά κινήσεων με στόχο την αύξηση του κύκλου εργασιών της σε ένα δύσκολο εξωτερικό περιβάλλον δρομολογεί φέτος η εταιρεία τροφίμων Κρητών Άρτος.Η περυσινή χρονιά έκλεισε για την εισηγμένη της Εναλλακτικής Αγοράς του ΧΑ με κύκλο εργασιών ανάλογο με αυτόν του 2015, παρά τον αρχικό στόχο για αύξηση της τάξεως του 10%.

«Παρά το ότι δεν πετύχαμε τον στόχο μας, τελικά καταφέραμε να καλύψουμε τις απώλειες από τις εξελίξεις που έλαβαν χώρα στην αλυσίδα Μαρινόπουλος. Αυτό έγινε τόσο μέσα από τις υψηλότερες εξαγωγές μας, όσο και εξαιτίας των διευρυμένων πωλήσεών μας σε άλλους πελάτες του εσωτερικού», δήλωσαν κύκλοι προσκείμενοι στην εταιρεία.

Οπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ του Στέφανου Κοτζαμάνη στο euro2day.gr, φετινός στόχος για τις εξαγωγές είναι υψηλότερος από αυτόν του 2016. Έτσι, ενώ πέρυσι το ποσοστό των εξαγωγών επί των συνολικών πωλήσεων διαμορφώθηκε γύρω ή ελαφρά πάνω από το 20%, μέσα στο 2017 θα επιδιωχθεί να πλησιάσει ή και να αγγίξει το 30%.

Επιπλέον, η Κρητών Άρτος δρομολογεί μια σειρά κινήσεων προκειμένου να διευρύνει την προϊοντική της γκάμα και να εισέλθει σε νέες αγορές. Οι ενέργειες αυτές αποτελούν και μια απάντηση σε ένα πολύ δύσκολο εγχώριο περιβάλλον στον χώρο των τροφίμων, που επιδεινώνεται συνεχώς κατά τα τελευταία χρόνια (αρνητικά ξεκίνησε για την αγορά και ο πρώτος μήνας του 2017). Έτσι:

Πρώτον, τον επόμενο μήνα θα λανσαριστούν δύο νέα «καινοτόμα» προϊόντα στην αγορά. Συγκεκριμένα πρόκειται για τον ντάκο σφακιανό με ρεβυθομαγιά και τον ντάκο σφακιανό γαμοκούλουρο (κουλούρι γάμων).
Και δεύτερον, ξεκινά συνεργασία με τον διεθνούς επιπέδου σεφ κ. Μίλτο Καρούμπα, προκειμένου η εισηγμένη να εισέλθει δυναμικά στη σημαντική αγορά του HORECA (προϊόντα για εστιατόρια, ξενοδοχεία και καφετέριες). Η γκάμα αυτή θα υπογράφεται από τον κ. Καρούμπα και θα προέρχεται τόσο από υπάρχοντα προϊόντα της εταιρείας, όσο και από νέα που θα δημιουργηθούν.

Η Κρητών Άρτος δραστηριοποιείται στον χώρο της παραγωγής παραδοσιακών κρητικών αρτοσκευασμάτων, χρησιμοποιώντας την καινοτομία και 100% φυσικά προϊόντα με βάση το πρότυπο της κρητικής-μεσογειακής διατροφής. Πέρυσι, η εισηγμένη προχώρησε στον επανασχεδιασμό όλων των προϊόντων της ενώ παράλληλα έγιναν αναβαθμίσεις και σε άλλους τομείς, όπως π.χ. στο κομμάτι της συσκευασίας.

Back to top button
Close