AGORA

Creta Farms: Μπαίνει στην αγορά κρέατος στα σούπερ μάρκετ

Σε μια νέα δυναμική κίνηση προχώρησε η Creta Farms. Η εταιρεία, η οποία αποτελεί τον μεγαλύτερο παραγωγό χοιρινού κρέατος στην Ελλάδα, έχει λανσάρει στην αγορά το νέο χοιρινό κρέας Εν Ελλάδι ειδικής εκτροφής.

Πρόκειται για ένα νέο προϊόν, που είναι αποτέλεσμα τετραετούς εργαστηριακής μελέτης με ελληνικό πανεπιστήμιο ενώ περνάει από 47 στάδια ελέγχου από τους ειδικούς της εταιρείας.

Οι συγκεκριμένοι χοίροι εκτρέφονται με έξτρα παρθένο ελαιόλαδο και 100% φυτικές τροφές, πλούσιες σε Ω3 και φυσικά αντιοξειδωτικά, όπως χαρούπι και κρητικά βότανα (ρίγανη, θυμάρι, δίκταμο, φασκόμηλο, αλαδανιά) και εσπεριδοειδή. Όλα αυτά τα πολύτιμα συστατικά δημιουργούν μια παραδοσιακή εκτροφή, που βελτιώνει όχι μόνο την υγεία του ζώου, αλλά και τα διατροφικά χαρακτηριστικά του κρέατος.

Όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ του Δημήτρη Τσουκαλά στο economy365.gr, με το νέο ειδικό αυτό προϊόν η εταιρεία κάνει ένα πολύ σημαντικό βήμα στην αγορά χοιρινού κρέατος στα σουπερμάρκετ, στην οποία εκτιμάται από παράγοντες του λιανεμπορίου, πως υπάρχουν σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης.

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να αναφερθεί πως η συνολική αγορά κρέατος στην Ελλάδα υπολογίζεται πως αγγίζει το 1 δισ. ευρώ, με  το χοιρινό κρέας έρχεται πρώτο στην προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών, με τζίρο 610 εκατ. ευρώ (62% εισαγόμενο), με δεύτερο το βοδινό κρέας στα 390 εκατ. ευρώ (70% εισαγόμενο).

Μάλιστα, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάστηκαν στην ημερίδα «Meat Days 2016», η κατανάλωση του χοιρινού έχει αυξητικές τάσεις, καθώς το 2013, οι καταναλωτές το προτιμούσαν για τη διατροφή τους τρεις και περισσότερες φορές την εβδομάδα σε ποσοστό 23%, ενώ το 2016, αυτό το ποσοστό ανέβηκε στο 38%.

Όσον αφορά τα σημεία αγοράς, ποσοστό 80% δήλωσε πως αγοράζει το χοιρινό κρέας από κρεοπωλείο και μόλις 20% από τα σούπερ μάρκετ. Έτσι, η «πίτα» της αγοράς των 610 εκατ. ευρώ μοιράζεται στα κρεοπωλεία με 488 εκατ. ευρώ και στα σούπερ μάρκετ με 122 εκατ. ευρώ.

Τα σούπερ μάρκετ, λοιπόν, αντιστοιχούν σε μόλις 20% του συνολικού τζίρου, σε μια πραγματικότητα που οπωσδήποτε κρύβει ευκαιρίες και δυνατότητες ανάπτυξης για το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων και για εταιρείες όπως η Creta Farms, που μπορούν να τις αξιοποιήσουν.

Close